• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • HååGe

Morning! Nä Munter, kl 8.10 sov jag icke! Numera går jag upp kl 7 varje dag. Det är priset man får betala för att snyltarn lägger sig i vettig tid på kvällen. Idag har han gråa sweat-pants och ser ut som en mini-rocky. Han skall få sin första spruta om en stund!! Det är nog värre för mig än för honom.

Jösses, nu håller man ju verkligen tummarna för Mini och Timisen!

Haru spanat på underkläder redan Surfer? Jag köpt mina på korsetten. BHn har jag använt en hel del sedan dess (trosorna var helt i spets och jättefina, men passade inte alls när magen började växa.

Träffade min vän igr som fick barn i juli. Hon slutede amma för tio dagar sedan och säger att hon nu märker att brösten är BORTA! Jag skall starta ett bröstkonto! hade man inga till att börja med så blir det ju inte kul!

Funderar förresten på att skaffa tandställning. Vad tror ni om det?

• OZgirl

Tandställning är jätteinne HG! Jag hade det tidigare i två tre år, men fick ingen retainer innanför tänderna när rälsen försvann, så de har gått tillbaks en hel del men jag är rätt nöjd ändå!

• Muntra hundägaren

Jag hade tandställning från 4:an till och med 9:an. Inte roligt, men smilet är väl snyggt nu i alla fall. Lite tyråkigt och ocharmigt dock - tänderna sitter som efter en amll utan någon personlighet alls. Så länge man inte behöver tandställning för att rätta till besvär tycker inte jag att man ska rätta till sina tänder. Jag hade en tand som kom upp mitt i överkäken och den kunde ju av uppenbara skäl inte sitta där...

• Rally

Hoppas att allt går bra för Timisen idag och att mannen sköter sig. Nu sitter de nog som bäst och pratar.

Mini - gick allt bra igår?

• Muntra hundägaren

Har ni hittat info om att allas vår tuss inte är på BB....det är tydligen datorn som är på service . Ja, jag säger då det - att man kan gå upp i andras liv utan att känna dem för fem öre

• Surfergirl

Timisen lär ha snackat ner doktorn vid det här laget och fått som hon velat

Gravvo-Rally! Hur känns det idag? Har det sjunkit in lite?

Tandställning... jag skulle behöva det oxå.

• Tant T

Back again!

Nej, Snyltarn verkar inte ha några större problem med att jag hinkar i mig en del kaffe på morgonen, i regel dricker jag inget mer kaffe under dagen så den står nog ut!

Jaaa, Rally, hur känns det idag?!

Tussen är inte på BB, däremot är datorn på service!! Bäst idag!!

• ElinPeelin

HG jag känner som du när det gäller tandställning! Hatar verkligen mina tänder eftersom dom är trångbodda. Men min kompis som har samma problem, vi har en teori om att när gud skapade oss, så ville han göra nåt crazy, så han skakade våra tänder i kupade händer och slängde in. Och vips!
    Skulle jag skaffa räls, så måste jag dra ut två tänder uppe, och två nere för att inte få underbett, o då blir jag ju tandlös därnere?!?

Snart lunch, jag är hungrig som vanligt. Idag blir det Karins Lasange (fryslåda).

Svar på tråden Midsommargänget III