• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Muntra hundägaren

Jag jobbar afktsikt hårt under tiden . På riktigt! Dock behöver jag inte tänka så mycket under tiden och då kan man ju fjanta sig med er. Faktiskt!!

• ElinPeelin

MUNTER what R U doing!!! Fuckar upp FL !!

Jag fick tuppjuck på att vara här på jobbet på lunchen, så jag åkte till babyland o spanade in vagn. Blir nog samma som tantiloran, fast en annan färg såklart Är det 2006 ni köper Tant?

• flinx

Que??

Tillbaka fån BVC och vilka milstolpar vi passerat idag!

1. Åkt buss ner på stan
    0.5. Fick oss klädda, ammade och bytta i tid för att hinna med buss
    2. Kom in på BVC och fick av oss alla kläder och slängde oss ner i väntrummet och försökte se sådär rutinerade ut som man kan med en 19-dagars!
    3. Tog oss iväg från BVC - knatade hemöver (skönt att få traska lite)

Och vem springer vi på på Avenyn?: Tant HG! LillFlinxen var precsi lite kinkig med somnade när jag rullade på kullersten! Kul att rulla på HG med LillHG i fiina vagnen. De skulle mamma-fika på stan så jag hänkade på för att reka nya omgivningar så:

4. Jag har lärt mig var man kan fika med barnvagn
    5. Ett bra ställe där det finns skötrum på både dam och herr
    6. Fick bra motion på vägen hem då det bara är uppför uppför uppför hem till mig.

Jag har verkligen INGET flås kvar och när jag kom hem var jag VRÅLhungrig så nu har jag krubbat och ska kolla i bilagan i aftonbladet som det tipsades om! Och sonen sover förnöjt. Dock får han gärna vakna snart för höger boob är överfull!

Svar på tråden Midsommargänget III