• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

Eller så lägger jag mig och slaggar! Såå nöjd att dessa (som kan verka som enkla uppdrag) grejer gick bra. Man är ju helt orutinerad i rullavagn/barnpåbvc-svängen!

• Tant T

Yes Elin, en röd och grå 2006:a!

Snacka om fullsmetad dag Flinxan! Vad ska ni nu göra resten av månaden?!

• Coccinelle

Mysigt Flinxan och det later som att det gjorde dig glad och nojd!

• flinx

Fan vad man har minskad på kraven! Inte ens lite priiiit och Flinxan är glad!

Snackade förresten på fm med min kompis som har en idiot till kille. (Samma som jag berättat om som hade sned kvinnosyn och som sen lämnade henne ensam på nyår...)
    Nu var det slut och jag tänkte Finally Thank god! Hon är förkrossad och går hos terapeut och har tappat i vikt men gud så skönt att hon äntligen kickat ut killen. Det ville jag att hon skulle göra redan i somras men jag har försökt hålla inne lite med var jag känner för att hon varit så himla kääär. Men nu visar det ju sig att han visst har haft nån annan fast han har blånekat och snackat om hur vidriga hans ploare har varit som gjort sånt.

Svinpäls, idiot, skitstövel! Hoppas nu bara hon kan komma över detta.

• Coccinelle

Tog bort det megalanga meddelandet och skriver har istallet. Meddelar istallet kort och gott att jag arbetar med en person som lider av Asperger syndrom eller en lindrig form av autism. En annan kollega berattade det for mig i forrgar och nu forstar jag varfor min kollega ar sa fyrkantig, motstravig, rutinmassig och ovanligt installd till nya idéer och nyheter over huvudtaget. Den har artikeln uttrycker vara svarigheter : www.lon-jobb.nu/artikel.phtml

Helt plotsligt ar allt solklart och det kanns skont for jag kande att det fattades flera pusselbitar! Nu forstar jag varfor min chef sa att jag maste lara mig att samarbeta med manniskor som inte fungerar som jag, jag forstod inte varfor min kollega inte behovde lara sig att samarbeta med mig... Nu forstar jag varfor han maste ha allt skriftligt fast vi sitter bredvid varandra, varfor han alltid misstolkar det jag sager, varfor han repeterar sig etc etc etc.

Skont att forsta men arg som ett bi for att inte min kollega och min chef har lagt korten pa borden! Frankrikes fel antagligen, har gommer man fortfarande handikappade barn av skam.
    Tillagger att hans aldsta son har en grovre form av autism.

• flinx

hur länge har de trixat med ungen för att den ska ligga så?? men är man född på kändis-hospital så...

• Coccinelle

Nagon som apar efter Anne Geddes...

• Tant T

Men alltså, ursäkta?!! Vilken fruktansvärt gräslig bild!!! Det ser ju ut som ett fotomontage och bebisen ser nästan missbildad ut!! Hua!!

Svar på tråden Midsommargänget III