• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

Ska ut igen - skulle bara lägga pyret i egen binge!

• Minitina71

Precis så som du skriver, Timisen, tänker jag också. Jag brukar helt enkelt dra bort ca ett halvt dygn för att vara på den säkra sidan. Jag testar alltid på morgonen och då vet man ju inte ifall det kanske skulle gett utslag redan på eftermiddagen dagen innan. Men hur som helst så hoppas jag iaf att ni har rätt. Att det räckte alltså.

Men det lät ju ändå som att du hade en mysig kväll igår Timis. Det är du värd! Jag tycker också att äta gott hemma med ett schysst vin till är toppen! Ofta föredrar jag det. Det är toppen med hemmakvällar! Men äta ute är också mys ibland.
    Ja...man börjar väl bli gammal...

Jag håller med FLinx! "Ge din kvinna mat" är prio 1!!!

• Minitina71

Åh vad det låter mysig med varm balkong! Vi kommer inte att ha tillgång till balkongen på många veckor än. De håller på att bygga ut och glasa in här. Men sen kommer det ju att va kanon. Den kommer att bli jättestoooor!!!

• Muntra hundägaren

Angående älstickor så är det ju som ni skriver; man vet ju inte när de skulle börja ge första utslaget. Testar man dock samma tid varje dag så är man väl i alal fall home safe...eller inte

Här är det äl idag, i alla fall så sa stickan det klockan 05.30! Sambon har varit bortrest och kom hem igår kväll men då sexade vi inte loss så jag räknar med en jättebunke välutvecklade spermier ikväll. Sedan får han snabbodla nya tills imorgon...

Mini - som bekant så räcker ju en liten chans för att det ska bli något! Följer du Rallys exempel så innebär ju spolning och snabbis en liten pärtis i magen . Men faaan att ni ska bråka alltid . Blir riktigt ledsen över att se dig skriva det! Jag är på din sida i vilket fall...

• Tant T

18° på ballen?! Herregud Flinxan, man kan tro du bor i annan land eller nåt!! Här är det ett par minus och snö till förbannelse!! Jag undrar om vi kanske ändå inte måste köpa en overall till snyltarn, jag menar, med den här takten på vårflod och snösmältning så vete fanken om inte broddar behövs långt in i juni!

Jag skulle blivit skitförbannad och demonstrativt satt sleven i handen på den telefonpratande karln och ryckt sladden ur jacket! Annars fick han mata barnet själv!

Yepp, hemmamys är absolut ett ålderstecken! Men då är jag å andra sidan grymt åldersdigen som exempelvis inte varit på bio sen "Sagan om konungens återkomst"... får man skämmas järnet nu?!

Mini har hela midsommarskaran på sin sida, det är jag helt övertygad om, hälsa honom det!

• Timisen

18 grader (hur fan fixar du tecknet tanten?) på ballen låter som hemfrysta spermier!

• Coccinelle

Har far det banne mig bli var snart, vi behover lite sol har! Allt kanns gratt, kallt och trist I sverige har ni alla fall sno som lyser upp och valdigt ofta bla himmel och sol under vintertid, har ar det mest gratt.

Jag har borjat pa ett nytt projekt och jobber med en snubbe som heter Casanova! Han beter sig lite som en ocksa, sist vi hade mote kom han fram och pussade mig pa kinderna och jag blev jatte generad. Och nyss kom han sag viktig ut och sa att vi maste prata och da la han armen om mig. Mitt sjalvfortoende ar i botten utseendemassigt just nu sa jag utgar fran att han gor sa med alla tjejer darfor att han ar sadan
    Efter alla dessa ar har jag fortforande tendens till att stracka fram handen istallet for att pussas.

• Tant T

Jag tycker det låter varmt och skönt, jag! Oavsett vilken tolkning av uttrycket man nu väljer att göra!

Och Timisen, ° görs med Alt + (num) 248! *Ja' hoppas att du har föstått!!*

Svar på tråden Midsommargänget III