• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Coccinelle

Heja Surfer som har blivit hippad! Later som en bra hippa, I'm happy for you!

Jag vet inte vad det ar som har hant med mig, jag har blivit extremt passiv och har ingen lust att gora nagonting Kanner mig inte deprimerad tror jag, bara trott och sa laaaat!
    Jag har typ legat pa soffan i 3 dagar!!! I fredags var jag ledig men jobbade faktiskt nastan hela dagen men efter det har jag legat pa soffan nastan hela tiden.
    Somnar gor jag ocksa och fast jag har somnat pa dagtid sa har jag somnat tidigt pa kvallen anda.
    Skitmysko...

Dammsugaren har dessutom gatt sonder, gjorde ett tappert forsok till stadning igar men dammisen vagrade att starta sa jag gick tillbaka till soffan

I lordags skulle jag egentligen ga pa fest men ringde och avbokade i sista minuten for jag bara hade 0 lust att dricka alkohol och fora samma samtal som man alltid gor.

Jaja, det blir nog battre snart! I helgen ska jag i alla fall fira pask med mina narmaste vanner och det blir nog trevligt.

• Rally

Du är inte gravid Cocci? Det låter misstänkt likt annars?

Ja, nog är det så Toca. I morgon tror jag dock att hon mest kommer att vara intresserad av mina tankar och känslor (och mannens också hoppas jag). Ska för övrigt bli intressant för mig också att höra om dem.

• bebbe2005

Oh Surfer -möhippa! Later som om du hade en suverän dag! Drömmer tillbaka till min(a), när jag läser om din! Jag fick hoppa fallskärm pa min, sa slapp looping

Toca, apropa "sammandragningar" - jag kände nog precis vad du nu känner just runt den tiden - trodde ocksa att det var sammandragningar, men fick da ocksa svar som tydde pa nagot annat - nog mer växtvärk i kortintervaller, hela magen blev spänd, men endast i ett par minuter kändes det som - skrolla tillbaka sisadär en 250 sidor sa bör du finna min beskrivning

Ja, imorgon är det FL-date med toca - hmm, om jag vagar

Inga rörelser ännu som jag känner, fast tror det är pa gang - lite udda känningar har jag haft de senaste 2-3 dagarna, tror det är antydan till dessa kittlingar man tydligen kan ana i början - häftigt hur som helst! Igar var jag iväg och bowla, men det tycktes inte fa bebben att vilja sparka det heller Men det gick bra att bowla med tva bollar

• toca

Spännande Rally!
    Häftigt att det är sa olika i de olika kulturerna! Här har det inte knystats om nagra känslor och tankar utan det är ett kort; Hur mar Ni? när man kommer in och det förväntas ett svar som har med raka fakta och fysik att göra. I övrigt konstaterar gyn hur jag/barnet mar och sedan är det klart.
    Tur att jag har er som fyller rollen som expert-BM!

• Coccinelle

haha det ar salsakurs klockan 13H har pa jobbat, jag ska banne mig ga! wohooooooooooooooo

• toca

Ah, var det igar det var bowling alltsa? Jag fick minsann en inbjudan men trodde det var nästa vecka. Tja...

• Coccinelle

I sa fall har det gatt hal i kondomen utan att vi har markt det och precis under agglossning, sannolikheten ar nog valdigt valdigt liten

• flinx

Ingvor - Ingvar.... att en vokal kan särskilja kön...?!

Cocci - det låter som om Salsa är vad du behöver!

• Coccinelle

Ja det tror jag ocksa, svanga mina lurviga ben Fast jag har ganska dalig koordinationsformaga Reaktionsformaga top men koordination sadar.

• Timisen

Tyyyyskar...mina fördomar cementeras.

Du bebbe, toca är oxå en förstagångsdejtare;.)

Svar på tråden Midsommargänget III