• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

Åh nu kom jag på att jag har kollat upp detdär med fostervattnet som byts ut hela tiden.

Det går från fostervatten, till att barnet dricker eller får i sig det, som sen tas upp av moderkakan och från moderkakan går det ut i mammans kropp, och kommer ut som svett, urin och andra härliga kroppsvätskor!

Detta sker alltså allt eftersom, dygnet runt.

• Anemone

Surfers lerpottasillrecept är utskrivet och klart! Imorgon eftermiddag far vi upp till stugan med nubben och lerpottan. Skööönt!

• Rally

Surfer - vi var på Azorerna för två år sedan. Vi fick inte en droppe regn på oss. Kanske berodde det på att vi vandrade runt med regnställen i ryggsäcken hela tiden? Det var tydligen den torraste veckan på år och dar... Skriv och fråga om det är nåt du undrar, så ska jag försöka svara. Restaurangtips finns!

• flinx

Surfer - Har kollat med min polare, hon skulle sammanfatta lite tips och återkomma!

• toca

Nu är jag kanske sentimental igen, men jag blir sa glad när jag ser att ni är sa gulliga mot varandra!
    Puss pa er!!

• Pricken i ny tappning

Hello!

Nyss hemkommer från supergod middag med gammal kursare. Tänk vad skönt att man fast man inte träffats på ett år ändå kan ta upp tråden där vi slutade senast det begav sig. Har förvisso varit några mail däremellan men inte alltför många. Det är inte många man ändå kan ha den kontakten med som tjej. Tycker att många gamla tjejkompisar fortfarande förväntar sig nästan daglig kontakt annars blir de sura eller tror att man har glömt dem. Trist, trist.

• Pricken i ny tappning

Hej Munter! Har du tagit ut linserna och bytt linsvätska än?

• Muntra hundägaren

Nej och nej! men snart på fråga A och på fråga B så tänkte jag faktsikt ringa och höra med min optiker. Läste att Sysnam ställt vätskan i karaktän - dvs de säljer den inte längre

Svar på tråden Midsommargänget III