• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Pricken i ny tappning

Elin - tycker du ska prata med din BM om foglossningen. När ska du dit igen?

• ElinPeelin

Ska till den berömda BM berit nästa torsdag, ska ta upp det då med henne. Maggen har ju vuxit som faaan senaste veckorna, så det är inte så konstigt egentligen.

• Pricken i ny tappning

Och börja använda ditt bälte!

• Pricken i ny tappning

Spännande att äntligen få träffas

• Surfergirl

Flinx, får öva på att kalla mannen MIN MAN på riktigt, vi har kallat varandra maken och frugan i typ 10 år men iofs, nu blir det med full innebörd.

He he, tänkte på det när förslaget kom upp att Munter skulle promenera till jobbet... he he tänkte jag, det är nog inte aktuellt.

Vad kul att ni hade trevligt Bebbe och Toca! Helt grymt att ni har varandra där borta i annan land.

• Muntra hundägaren

Faaan! Är det bara jag som inte har tagit lång påskledighet! Varenda kotte jag försöker få tag på väntas åter tisdag klockan 08.00.

Kan man gå hem utan att ta semster för att man inte kan göra sina arbetsuppgifter för att alla andra är borta

• Pricken i ny tappning

Håller med Surfer fullständigt! GÅ hem, i ordets rätt bemärkelse

• Pricken i ny tappning

Nån som är en aktiv och duktig börsmäklare? Fick en liten slant över när vi sålde lägenheten och tänkte kanske placera dem lite förnuftigt men ändå med stor vinstchans. Men precis när jag hittat rätt fonder så går ju börserna neråt? Gulp!

• Pricken i ny tappning

Kanskde det bästa just nu är att avvakt och låta pengarna ligga kvar på sparkontot med hela 1% ränta?

Svar på tråden Midsommargänget III