• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

jag har inte vågat byta till beta ännu...

• Timisen

Det gör du rätt i för den verkar sämre tycker jag! Min inbox signalerar att det finns olästa meddelanden (dvs inbox är i fetstil) trots att de är lästa, gravid-förlossningsinfon verkar struken, textsnittet är fulare...

• Timisen

Matdags fick jag just veta! Ses senare

• OZgirl

Mårning y'all! Svågern packar sin väska nu med stöd av mannen, den kommer vara fett överviktig... Hoppas han blir ombordsläppt ändå!
    SÅ mycket skit han förväntas bära med sig hem till släkten i annan land - adventsljusstakar (för de vet ju inte vad det är), kalciumtabletter (för det finns inte lokalt?), antirynkkrämer och jag vet inte allt.

Ahja, solen skiner och det ser ut att bli en fin dag!

• Tant T

Morrn! Är inne en snabbis, ska gå ut och sopa altanen i det ljuvliga vårvädret! Fr o m igår är altanen snöfri nämligen (sambons envetna hackande med spaden kan ha bidragit till att det gick fortare hos oss än hos grannen...)!
    Senare på eftermiddagen ska svärmor hämtas för tårtfika och premiärbesiktning av huset (hon har inte varit här än, hon har legat på sjukhus och allt vad det är), så kanske borde man även göra ett städryck som vissa av er tycks ha gjort igår (eller om det var i förrgår?)...? Eller, jag vet inte, jag kan ju alltid skylla på att jag börjar bli tjocker och har andningssvårigheter...

Vad jag fattade så skulle de justera alla "barnsjukdomar" i den här nya versionen så snart de tagit bort den gamla, så att samma funktioner finns även i den nya, det är åtminstone så de sagt när folk klagat på att saker inte fungerar! Men vem vet, mycket snack och liten verkstad...

Nu ska jag ta min kvast och ge mig iväg!

• ElinPeelin

hej tant tax, det var länge sedan! Hur mår du?

• Tant T

Hej Elinpelin! Jag mår rätt ok, tackar som frågar, en ska ente klaga! Lite allmänna grav.krämpor men annars ok, min värsta foglossning tror jag faktiskt släppt lite (utom i framfogen), känner dock igen mig från förr i din värk! Har du pratat med läkare om sjukskrivning eller så?

• ElinPeelin

jag ska dit på torsdag, så jag ska ta upp mina krämpor o se vad dom säger. Igårkväll var jag nästan orörlig pga min 5km tripp på dagen. Kändes som jag hade ridit en galen häst i en vecka.

Svar på tråden Midsommargänget III