• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

Ryssland är en högriskare, men ger bra pengar om man VÅGAR Jag har satsat lite pengar dom har dubblerat sig hittills...

• OZgirl

Jag har pengar i Ryssland, Brasilien och Indien bland annat. Kör mina fonder via www.fondmarknaden.se som jag tycker är en trevlig tjänst. Bra överblick för mig.

Inte för att jag är superaktiv, men ändå. Det går mer upp än ner i alla fall!

• Pricken i ny tappning

Ajdå, den där artikeln gav ju ett varnande finger och jag som köpte en hel del Indien igår. Ooops!

• Pricken i ny tappning

Dags för mig att borsta tänderna och bege mig in till staden. Ska till BM och sedan första gången på föräldrautbildning. Ha det gott!

• Anemone

Kan du borsta mina också Pricken? Jag har satt i mig ett helt påskägg efter lunch.
    Tur att man har en mamma som ser till att man får vad man behöver! Snask.

• bebbe2005

Hej! Oh, jag hade skrivit ett langt inlägg och sa brakade hela FL ihop...

sa nu hinner jag inte skriva mer än att det var jättekul att träffa toca

hon var sig dock inte lik bilden, nästan lite läskigt att träffa nagon främmande till utseendet som man ju egentligen redan känner! Naväl, far väl hoppas att hon inte tyckte jag var lik mig själv heller (semla?!)

• flinx

Nja så mkt uniformer är det ju inte - det jobbar bara 18-åriga handläggare där och nu måste jag dit igen för alla uppgifter fanns inte registrerade
    Annars är jag svag för marina uniformer men inga andra! Fast bäst är marina stickade tröjor... mums!!!

Svar på tråden Midsommargänget III