• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

polisen verkar ha ledigt.... tills slut svarade man! JA man behöver pass till spädbarn! Weird.

Munter! Det var en sån lösning jag tänkt på, att du kunde åka till någon hållplats eller så... Fast måste du köra ända fram? Var man parkerar är väl ändå flexibelt!?

• Muntra hundägaren

Munter har en defekt kropp! Jag har världens största finne i örat . Den sitter synligt och oklämbart! Sambon försökte igår med allehanda ting....nu känns det som om den är så stor så att hörseln påverkas

• Muntra hundägaren

Tyvärr sitter jag ute i ett halvindustriområde, annars hade promenad varit bra, men det går inte. Då får jag promenaxa i 45 minuter vilket innebär körsel från hem klockan 06.15.....

Men nu blir det snart ljusare längre på kvällarna =längre promenader

• flinx

Pricken! Jag tänkte börja prenumerera på Privata Affärer för att få lite mer koll! Så sen kan jag delge råd! På egen risk f'stås!

• Pricken i ny tappning

Vore ju super Flinxan. Vi har en del sådana tidningar hemma då det är sambons hobby, men de är ju så trista att läsa! Har försökt själv, men i nuvarande ruvstadie så somnar jag bara ifrån dem... Tänkte också försöka fixa det här själv utan sambons hjälp men jag får nog luta mig mot honom ändå. Och nämnas kan att det är jag som egentligen är ekonomen i vårt förhållande men han som har haft full koll på lån och placeringar etc. Jag skäms!

• Muntra hundägaren

Privat pensionssparande? Alltid bra att sätta in en rejäl klump från början.

eller en fond till minipricken?

Däremot kan jag inte komma med bra tips om konkreta fonder...

• flinx

Finnar i örat och lavehandles... Ilandsproblem ButterMutter!

Mer om Bulbarbie och bebbe!

Nu drar miniFlinx och jag till Polizei!

• Pricken i ny tappning

Skaffade en depå hos Avanza för en tid sedan med tanken att läsa på ordentligt och börja tjäna lite pengar för en gångs skull. Mina aktieköp har ju gått sådär måste jag erkänna. Lade precis en köporder i en ny fond som placerar i Turkiet. Får se hur det går... Jo, vi tänkte nog sätta undan en del av barnbidraget till miniPricken, om möjligt.

• Pricken i ny tappning

Erkänn att du bara går dit för att spana på uniformer Och med sonen. SKäms!

Svar på tråden Midsommargänget III