• Anonym

skönt att bli slickad ?

jag tycker inte att det känns nå speciellt att bli slickad, känner inte så mycket alls faktiskt bara att det är nå blött där nere.. min nuvarande pojkvän är den ända som slickat mig, funderar på om han är dålig på de eller om de bara inte är nått för mig? vad tycker ni om det? 

• Svar på tråden skönt att bli slickad ?
  • Anonym

Gillar du att bli smekt med fingrar då? Slicka är ju egentligen samma sak, fast med tungan. Det gäller ju att stimulera på rätt sätt så klart.

• Anonym

Jag tycker att det är väldigt skönt och bra förspel, men jag brukar aldrig komma av att bli slickad. Det är inte tillräckligt hårda tag för min del Glad

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-02 13:35:01 följande:

Gillar du att bli smekt med fingrar då? Slicka är ju egentligen samma sak, fast med tungan. Det gäller ju att stimulera på rätt sätt så klart.

ja tycker de mycket skönare med fingrar, men vill inte säga till honom att jag inte gillar att bli slickad heller för han verkar gilla det
  • Anonym

Jag älskar när min sambo gör det .

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-02 13:45:43 följande:
    ja tycker de mycket skönare med fingrar, men vill inte säga till honom att jag inte gillar att bli slickad heller för han verkar gilla det

Det är väl bättre att tala om för honom att slicka inte riktigt är din grej. Det är ju trist om du inte vågar säga hur du vill ha det i sängen. Han vill ju uppenbarligen göra det skönt för dig. Så låt honom göra det då! Och bara för att du inte gillar att bli slickad så som han slickar behöver det ju inte betyda att du inte gillar det alls. Ni kanske kan prova er fram och hitta just ditt sätt att bli slickad. Det är ju bara att testa. Hårdare, lösare, hela tungan eller bara tungspets, rakt på klitoris eller runt om, slicka analen om ni gillar sånt osv så kanske ni hittar nåt som funkar bra för båda.
    Personligen älskar jag att bli slickad till orgasm. Men jag har fått guida min man en del för att han ska lära sig precis hur jag vill bli slickad för att det ska vara skönt. Han är ju ingen tankeläsare
  • Kjellgren
    Men vänta lite nu - du har väl inte sex för hans skull utan för din egen? Om du inte gillar det så behöver du ju inte säga det på ett elakt sätt men säg  att du tycker bättre om hans fingrar. 

Eller onanera själv medan han leker med dina bröst om du föredrar det. 

Stå  inte ut för hans skull för det är en säker lustdödare när man är lite osäker själv.
  • jonte02
    Min partner verkar oxo gilla fingrar före tunga, men så har hon lite svårt för att låta mig ta del av, se och "rota" där nere. Lite tråkigt tycker jag som gärna ger henne njutning o får man inte "träna" är det inte så lätt att vara lyhörd och bli bättre på det området. Men alla gillar vi olika. Hoppas att hennes spärr, om det nu är en sådan det rör sig om, släpper nån gång. Är verkligen upphetsande att ge oralsex. 
  • jonte02
    Mamma till 2 troll skrev 2012-07-02 13:31:27 följande:
    Sjukt härligt !! Om han kan.....
    Så hur skulle du beskriva det "perfekta" slicket? (givetvis gillar många olika).
  • Whitetrash86

jag tycker det är hemskt tråkigt att bli slickad. Smeka med fingrar går bättre, men tröttnar rätt snabbt på det med... så där spelar det ingen roll hur bra killen är, han får vara expert om det ska vara så... kommer tröttna och bli torr inom 5 min för det.

Svar på tråden skönt att bli slickad ?