• Anonym

skönt att bli slickad ?

jag tycker inte att det känns nå speciellt att bli slickad, känner inte så mycket alls faktiskt bara att det är nå blött där nere.. min nuvarande pojkvän är den ända som slickat mig, funderar på om han är dålig på de eller om de bara inte är nått för mig? vad tycker ni om det? 

• Svar på tråden skönt att bli slickad ?
  • Anonym (usch)

Jag tycker verkligen inte om det. Känns blött och slafsigt och jag känner mig obekväm med att nån har sitt ansikte där nere.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-02 15:20:56 följande:
    Fel, inte alls samma sak, inte ens i närheten!

Nej, så klart inte precis samma sak. Men iaf liknande stimulans rent fysiskt. Och det jag var ute efter var om ts öht gillar att stimuleras så. Sen är det klart det är skillnad på att smeka och slicka, men det säger väl sig självt tycker jag. Funderade på att förtydliga, men jag trodde inte det skulle behövas. My bad.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-02 15:32:26 följande:
    Nej, så klart inte precis samma sak. Men iaf liknande stimulans rent fysiskt. Och det jag var ute efter var om ts öht gillar att stimuleras så. Sen är det klart det är skillnad på att smeka och slicka, men det säger väl sig självt tycker jag. Funderade på att förtydliga, men jag trodde inte det skulle behövas. My bad.
    Nej, inte ens liknande stimulans alltså. Vad kommer du ifrån? Mars?
  • Anonym

Jag tycker inte heller om att bli slickad, känner inget speciellt och känner mig bara obekväm med det.

• Anonym

Nä jag tycker inte heller det är speciellt skönt faktiskt. Man gillar olika helt enkelt. Inget konstigt alls.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-02 17:49:38 följande:
    Nej, inte ens liknande stimulans alltså. Vad kommer du ifrån? Mars?

Japp, från Mars. Det är en planet där man inte känner sig tvungen att vara otrevlig för att man inte håller med någon. Åk inte dit, du skulle inte trivas.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-02 15:18:47 följande:

Jag är faktiskt inget fan av det.

Och jag kan inte påstå att jag har haft dåliga.

Men jag känner bara "Kom till skott och knulla mig istället"

de är de som är mitt problem oxå, vill ha hans hårda kuk i mig, inte tungan..
  • P W E N

Älskar att få om det är någon som verkligen har förmågan att ge. Är endast ett par st som lyckats göra det riktigt skönt. Oftast känner jag att det blir tråkigt efter ett tag och även att jag låter killen ifråga slicka för att han blir så jävla kåt av det. 

Svar på tråden skönt att bli slickad ?