• Anonym

skönt att bli slickad ?

jag tycker inte att det känns nå speciellt att bli slickad, känner inte så mycket alls faktiskt bara att det är nå blött där nere.. min nuvarande pojkvän är den ända som slickat mig, funderar på om han är dålig på de eller om de bara inte är nått för mig? vad tycker ni om det? 

• Svar på tråden skönt att bli slickad ?
  • Hannibal06
    Anonym (SimSalaBim) skrev 2012-07-04 01:18:41 följande:
    Haha, näe, han är för mycket karl för att ens vara medlem på familjeliv ;)

Han är hellre medlem i sidor där man debatterar politiska frågor eller motorsport Flört

Så jag kan med 100% säga att du INTE är min man hahaha
    Så man är mer man om man är på sidor och debatterar politik och motorsport.

Du vet ju inte vem/hur jag är.......................
  • jonte02
    Anonym (Åh ja!!) skrev 2012-07-03 17:51:04 följande:
    Älskar att bli slickad, det är nog det skönaste jag vet. Kommer varje gång. Innanhav jag träffade min nuvarande man så kände jag mer eller mindre som dig. Men då hade jag lite svårt att ge mig hän, låg och tänkte på hur han tänkte att jagbsåg ut medlen benen, låren osv.....men nu bara slappnar jag av och ger mig hän och det är det bästa...... Så fundera om det kan vara så att du spänner dig lite?
    Så vad va det som gjorde att du kunde slappna av. Min partner har nog lite svårt att ge sig hän och känner sig lite obekväm med att "visa upp" sig där nere.
  • Anonym (SimSalaBim)
    Hannibal06 skrev 2012-07-04 07:53:33 följande:
    Så man är mer man om man är på sidor och debatterar politik och motorsport.

Du vet ju inte vem/hur jag är.......................
    Jag vet bara att du INTE är min man & han skulle inte sitta på FL & göra desperata försök till att få uppmärksamhet av andra kvinnor... Det tycker inte jag är särskilt manligt..
  • Hannibal06
    Anonym (SimSalaBim) skrev 2012-07-04 08:41:15 följande:
    Jag vet bara att du INTE är min man & han skulle inte sitta på FL & göra desperata försök till att få uppmärksamhet av andra kvinnor... Det tycker inte jag är särskilt manligt..
    Du får tycka vad du vill. Jag är manlig i alla fall.
  • Anonym
    Anonym (SimSalaBim) skrev 2012-07-04 01:14:18 följande:
    Så missionären eller liggandes bakifrån är den enda ställning du tänder på? Jisses va trist :/

Slappna av lite..

Att bli slickad utesluter inte alla ställningar, men att bli slickad är en del av förspelet.... Man kan köra så många ställningar under el efter man blivit/blir slickad..

Men jag tror personligen att en del kvinnor " inte gillar det" dels för att "mannen i deras liv" inte har en aning om vad han gör, eller så kan kvinnorna inte slappna av & ge efter...

Man får helt enkelt känna sig bekväm med ig själv för att acceptera att ha sin man mellan benen & slickar en... Aww bara tanken gör mig just nu upphetad

Jag gillar bdsmsex och behöver inte "slappna av". Slickande är inget jag vill ha. Får jag det för att han vill så får jag det men det enda det isåfall ger mig är att jag underkastar mig det han vill. Det gör mig kåt men slickandet i sig är inget värt.
  • Anonym (SimSalaBim)
    Anonym skrev 2012-07-04 12:05:17 följande:
    Jag gillar bdsmsex och behöver inte "slappna av". Slickande är inget jag vill ha. Får jag det för att han vill så får jag det men det enda det isåfall ger mig är att jag underkastar mig det han vill. Det gör mig kåt men slickandet i sig är inget värt.
    Kan ju ändå vara undergiven & bli slickad..
    bdsm utesluter ju inte det..

Aja, jag har svårt att förstå att man inte gillar det OM nu mannen VET hur man gör det...
  • Tessan6

mmm,önskar jag hade blivit de nu ;)

• Anonym

Älskar att bli slickad och kommer oförskämt fort utav det! Drömmer om att bli skickad av en tjej..

• Anonym (funderar)

har inte kommit när någon slickat förut, men med min nuvarande så får jag multipla orgasmer. HAn är på och ja det är så skönt så herregud..

HAn gillar ju att jag är helvaxade med och det vill jag ha på honom helst med. 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-03 18:59:38 följande:
    några knep du vill dela med dig av kanske ? 

Du skulle kunna få några tips en killes perspektiv om du ber SNÄLLT
Svar på tråden skönt att bli slickad ?