• Anonym

skönt att bli slickad ?

jag tycker inte att det känns nå speciellt att bli slickad, känner inte så mycket alls faktiskt bara att det är nå blött där nere.. min nuvarande pojkvän är den ända som slickat mig, funderar på om han är dålig på de eller om de bara inte är nått för mig? vad tycker ni om det? 

• Svar på tråden skönt att bli slickad ?
  • LoLs pappa
    glad i livet skrev 2012-07-02 21:00:35 följande:
    Håller med, av ca 20 st är det max två-tre som varit bra och vetat hur de ska ge mig vad jag behöver.

Är statestiken så dålig? Tänker ifs efter hur många tjejer som har varikt riktigt diktiga på att suga. Och det kan nog stämma pt andra hållet med, många suger/slickar "hellre än bra" .
  • EnKoppKaffe

Nu är det ju inte så att jag inte gillar att bli slickad, jag gillar det jättemycket, av rätt man. Men jag älskar att suga! Älskar verkligen att kunna ge en man en riktigt bra avsugning och jag vet att jag är bra på det

• LoLs pappa
    EnKoppKaffe skrev 2012-07-02 23:15:51 följande:
    Nu är det ju inte så att jag inte gillar att bli slickad, jag gillar det jättemycket, av rätt man. Men jag älskar att suga! Älskar verkligen att kunna ge en man en riktigt bra avsugning och jag vet att jag är bra på det

Älskar man det är man oftast bra på det. Gäller både slicka och suga...... Älskar att ge och få (av rätt person)
  • Anonym

Att få oralsex är inte direkt på topplistan även om jag kan uppskatta det ibland. Däremot så blir jag så jävla kåt av att ge, så tycker lite synd om min sambo som inte får göra det lika mycket som jag

• glad i livet
    LoLs pappa skrev 2012-07-02 23:14:13 följande:
    Är statestiken så dålig? Tänker ifs efter hur många tjejer som har varikt riktigt diktiga på att suga. Och det kan nog stämma pt andra hållet med, många suger/slickar "hellre än bra" .

Ja, statistiken är såpass dålig. Egentligen likadant med penetrativt sex. Gäller väl att verkligen passa ihop för att ge och ta på rätt sätt.

Fast som sagt många som bara slickar mekaniskt.
  • CygnusX1
    EnKoppKaffe skrev 2012-07-02 23:15:51 följande:

Me likeFlört
  • LoLs pappa
    glad i livet skrev 2012-07-03 06:42:12 följande:
    Ja, statistiken är såpass dålig. Egentligen likadant med penetrativt sex. Gäller väl att verkligen passa ihop för att ge och ta på rätt sätt. Fast som sagt många som bara slickar mekaniskt.

Lite sorgligt att statestiken är så pas dålig. Att längtan efter att ge sin partner det där extra. Att få till den där superorgasmen. Mekaniskt slick är ju säkerligen som att bli dåligt sugen. Mest jobbigt och man vill att det skall ta slut. Sen gillar ju alla olika tekniker tydligen som framgår ovan. Så bara att pröva sig fram och se vad som funkar. Lyhördhet, att inte vara blyg för att visa vad man gillar med olika medel, gny till, trycka till huvudet eller liknande. Så ordnanr det sig. Men passion och inlevelse frpn utlvaren är j A och O.
  • glad i livet
    LoLs pappa skrev 2012-07-03 09:37:34 följande:
    Lite sorgligt att statestiken är så pas dålig. Att längtan efter att ge sin partner det där extra. Att få till den där superorgasmen. Mekaniskt slick är ju säkerligen som att bli dåligt sugen. Mest jobbigt och man vill att det skall ta slut. Sen gillar ju alla olika tekniker tydligen som framgår ovan. Så bara att pröva sig fram och se vad som funkar. Lyhördhet, att inte vara blyg för att visa vad man gillar med olika medel, gny till, trycka till huvudet eller liknande. Så ordnanr det sig. Men passion och inlevelse frpn utlvaren är j A och O.

Ja, men vissa är ju underbara på att slicka redan vid första försöket på mig. Nu har jag sån tur att min.partner och jag passar jättebra på alla vis och att han älskar att slicka med. Skulle helst vilja bli slickad jämt av honom.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-02 21:14:17 följande:
    Om vi då vänder på det; hur många av er som inte gillar att bli slickade/ kommer av det, tycker om att ge oralsex?
    / får sin partner att komma av det? 
    Jag älskar att ge. Gillar inte att få.
  • LoLs pappa
    glad i livet skrev 2012-07-03 09:44:08 följande:
    Ja, men vissa är ju underbara på att slicka redan vid första försöket på mig. Nu har jag sån tur att min.partner och jag passar jättebra på alla vis och att han älskar att slicka med. Skulle helst vilja bli slickad jämt av honom.

Självklart är ju vissa bättre än andra första gången. Är tämligen säker på att det är dom som verkligen älskar att göra det. Härligt för dig att han är bra och gillar det, grattis. Sen gäller det ju att det ej blir rutin. Men när man vet exact vad som är bra är det ju lättare att gå "outside the box". För att om det ej funkar gå in igen och framkalla orgasmen. Om man känner signalerna ksn msn jua alltid stanna precis innan. Uporepa det ngra ggr för att sedan låta partnern komma. Brukar ju bli riktigt ordentliga orgasmer då .....
Svar på tråden skönt att bli slickad ?