• Anonym

skönt att bli slickad ?

jag tycker inte att det känns nå speciellt att bli slickad, känner inte så mycket alls faktiskt bara att det är nå blött där nere.. min nuvarande pojkvän är den ända som slickat mig, funderar på om han är dålig på de eller om de bara inte är nått för mig? vad tycker ni om det? 

• Svar på tråden skönt att bli slickad ?
  • Millicent

Nej det är inte min grej. Skulle vara om det var som någon sorts dominanshandling då. 

• KlaraBella

Det är få män som behärskar att tillfredsställa en kvinna genom oralsex, har haft 1 (EN) bra av ca 20 st.
    Tyvärr är sambon ingen talang.
    Tur han är bra på så mycket annat och att vi har en del hjälpmedel inblandat ;)

• glad i livet
    KlaraBella skrev 2012-07-02 20:48:53 följande:
    Det är få män som behärskar att tillfredsställa en kvinna genom oralsex, har haft 1 (EN) bra av ca 20 st.
    Tyvärr är sambon ingen talang.
    Tur han är bra på så mycket annat och att vi har en del hjälpmedel inblandat ;)
    Håller med, av ca 20 st är det max två-tre som varit bra och vetat hur de ska ge mig vad jag behöver.
  • puttex

Ska strax gå in i sovrummet och slicka frugans nyrakade mus till en garanterad orgasm..:))

• Anonym

Om vi då vänder på det; hur många av er som inte gillar att bli slickade/ kommer av det, tycker om att ge oralsex?
    / får sin partner att komma av det? 

• Meddelande borttaget
  • P W E N
    Anonym skrev 2012-07-02 21:14:17 följande:
    Om vi då vänder på det; hur många av er som inte gillar att bli slickade/ kommer av det, tycker om att ge oralsex?
    / får sin partner att komma av det? 
    Det är ngt jag njuter av att få ge och helst så att det går för killen, gör mig väldigt kåt. 
  • Anonym
    Anonym (TR) skrev 2012-07-02 21:28:54 följande:

Jag tycker det är en rätt trist sysselsättning att suga. Jag mår absolut inte illa av det på något sätt men jag blir inte kåt av det. Det är något som jag gör för att han skall ha det skönt. Den enda gången jag gillar att suga är när jag stimulerar mig själv med min vibrator. Då vill jag ha hans kuk i munnen dels för att det inte finns så mycket annat för honom att göra, och dels för att jag kan koncentrera mig bättre om jag vet var jag har honom.

Kommer på mängder av saker jag skulle vilja ha när jag stimulerar mej själv, suga gör inte att jag koncentrerar me bättre på något sätt..
  • Kalasbraigt

Det är ju det bästa som finns!

Svar på tråden skönt att bli slickad ?