• Anonym

skönt att bli slickad ?

jag tycker inte att det känns nå speciellt att bli slickad, känner inte så mycket alls faktiskt bara att det är nå blött där nere.. min nuvarande pojkvän är den ända som slickat mig, funderar på om han är dålig på de eller om de bara inte är nått för mig? vad tycker ni om det? 

• Svar på tråden skönt att bli slickad ?
  • Anonym (bäst!)

Det bästa som finns om det görs ordentligt!

• Anonym (Åh ja!!)

Älskar att bli slickad, det är nog det skönaste jag vet. Kommer varje gång. Innanhav jag träffade min nuvarande man så kände jag mer eller mindre som dig. Men då hade jag lite svårt att ge mig hän, låg och tänkte på hur han tänkte att jagbsåg ut medlen benen, låren osv.....men nu bara slappnar jag av och ger mig hän och det är det bästa...... Så fundera om det kan vara så att du spänner dig lite?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-02 21:14:17 följande:
    Om vi då vänder på det; hur många av er som inte gillar att bli slickade/ kommer av det, tycker om att ge oralsex?
    / får sin partner att komma av det? 
    älskar att ge, tänder verkligen på hans stora hårda i min mun, kan jag få honom att komma vilket han oftast gör är de ännu bättre ! tycker de är skitsexigt 
  • Anonym
    EnKoppKaffe skrev 2012-07-02 23:15:51 följande:
    Nu är det ju inte så att jag inte gillar att bli slickad, jag gillar det jättemycket, av rätt man. Men jag älskar att suga! Älskar verkligen att kunna ge en man en riktigt bra avsugning och jag vet att jag är bra på det
    några knep du vill dela med dig av kanske ? 
  • Anonym
    Anonym (mmm) skrev 2012-07-03 15:23:10 följande:
    Med 69an så är det massor med kroppskontakt.
    Nej jag vill ha hans axlar och huvud nära min överkropp. Ni får köpa att alla inte gillar att bli slickade. Det ger mig inte så mycket utan jag vill ha annat för att njuta. Suger gärna istället.  
  • Tessan6

Jaa, jag älskar det o ber merän gärna om att bli de.. :)

• Anonym (skönt!!!)

Jag älskar att bli slickad. Innan jag träffade min sambo så tyckte jag inte om det men insåg snabbt att det var för att ingen varit bra på det tidigar. SSå första gången han skulle slicka mig fick han verkligen övertala mig om att han kommer göra det skönt och att han håller på så länge det krävs. Hade jättesvårt att slappna av först men när jag märkte att han älskade det och inte tänkte ge sig så kände jag mig mycket mer bekväm. Efter EN TIMME så fick jag till slut orgasm och han lyckades tom ge mig fontänorgasm. Trodde han skämtade menicke. Och det får jag nästan varje gång.. Så för min del handlade det om att hitta någon som vet vad han gör helt enkelt.

• Anonym (SimSalaBim)
    Anonym skrev 2012-07-03 20:21:59 följande:
    Nej jag vill ha hans axlar och huvud nära min överkropp. Ni får köpa att alla inte gillar att bli slickade. Det ger mig inte så mycket utan jag vill ha annat för att njuta. Suger gärna istället.  
    Så missionären eller liggandes bakifrån är den enda ställning du tänder på? Jisses va trist :/

Slappna av lite..

Att bli slickad utesluter inte alla ställningar, men att bli slickad är en del av förspelet.... Man kan köra så många ställningar under el efter man blivit/blir slickad..
    Men jag tror personligen att en del kvinnor " inte gillar det" dels för att "mannen i deras liv" inte har en aning om vad han gör, eller så kan kvinnorna inte slappna av & ge efter...
    Man får helt enkelt känna sig bekväm med ig själv för att acceptera att ha sin man mellan benen & slickar en... Aww bara tanken gör mig just nu upphetad Skrattande
  • Anonym (SimSalaBim)
    Hannibal06 skrev 2012-07-03 12:56:25 följande:
    Jag är väldigt lik din man. Jag kanske är det????Tungan ute
    Haha, näe, han är för mycket karl för att ens vara medlem på familjeliv ;)

Han är hellre medlem i sidor där man debatterar politiska frågor eller motorsport Flört

Så jag kan med 100% säga att du INTE är min man hahaha
  • ungkille95

Alltid lika kul och läsa om killar här påFL som tror dom är duktiga på att slicka och försöker "ragga" Haha fjantigt

Svar på tråden skönt att bli slickad ?