• Anonym

skönt att bli slickad ?

jag tycker inte att det känns nå speciellt att bli slickad, känner inte så mycket alls faktiskt bara att det är nå blött där nere.. min nuvarande pojkvän är den ända som slickat mig, funderar på om han är dålig på de eller om de bara inte är nått för mig? vad tycker ni om det? 

• Svar på tråden skönt att bli slickad ?
  • Mamma till 2 troll
    jonte02 skrev 2012-07-02 13:57:32 följande:
    Så hur skulle du beskriva det "perfekta" slicket? (givetvis gillar många olika).
    Ha ha... ja hur beskriver man det ??

Tjejmilen 1/9 2012 - Träning pågår
  • Anonym (love it)

TS! Jag skulle - tyvärr - tro att han inte är särskilt bra på att slicka. Det är det skönaste som finns om han verkligen "kan". Jag gillar när mannen liksom suger in hela klittan i munnen och slickar, gärna med rätt hårda breda slicktag. Absolut inte med spetsig tunga på klittan, det är mest obehagligt.

Jag gillar också ett välriktat finger eller två uppåt inåt mot g-punkten. Garanterat orgasm!!

Det finns instruktionsfilmer du kan be honom titta på :)

Det absolut bästa är dock känslan av att han verkligen älskar att slicka, det gör liksom halva njutningen. jag levde i många år med en man som mest kändes osäker när han skulle ner och slicka. Han gjorde det nog mest för att han visste att jag gillade det, men det var först senare som jag insåg hur otroligt härligt det kan kännas tillsammans med en man som verkligen går igång på det själv. Det är ju dessvärre ingen beställningsvara med sådana män...

• Anonym (Porrskadad?)
    Anonym skrev 2012-07-02 13:30:35 följande:
    jag tycker inte att det känns nå speciellt att bli slickad, känner inte så mycket alls faktiskt bara att det är nå blött där nere.. min nuvarande pojkvän är den ända som slickat mig, funderar på om han är dålig på de eller om de bara inte är nått för mig? vad tycker ni om det? 
    Kan det vara så att han är lite porrskadad och fladdrar runt med tungan som en elvisp, istället för att göra det långsamt och försiktigt? Har han samma fart på tungarn som på fingrarna?
  • Anonym (love it)
    Anonym (Porrskadad?) skrev 2012-07-02 14:05:49 följande:
    Kan det vara så att han är lite porrskadad och fladdrar runt med tungan som en elvisp, istället för att göra det långsamt och försiktigt? Har han samma fart på tungarn som på fingrarna?
    Usch ja fy, detta är det värsta som finns. Gör INTE som på porrfilm, det är helt fel och inte skönt alls!!!!
  • Anonym
    Anonym (love it) skrev 2012-07-02 14:05:12 följande:
    TS! Jag skulle - tyvärr - tro att han inte är särskilt bra på att slicka. Det är det skönaste som finns om han verkligen "kan". Jag gillar när mannen liksom suger in hela klittan i munnen och slickar, gärna med rätt hårda breda slicktag. Absolut inte med spetsig tunga på klittan, det är mest obehagligt.
    Lustigt... Så där som du beskriver tycker jag är själv är fruktansvärt tråkigt och till och med obehagligt Tungan ute Stackars fittslickare, det är inte lätt att lära sig...
  • Anonym (love it)
    Anonym skrev 2012-07-02 14:17:00 följande:
    Lustigt... Så där som du beskriver tycker jag är själv är fruktansvärt tråkigt och till och med obehagligt Tungan ute Stackars fittslickare, det är inte lätt att lära sig...
    Om man vet hur man vill ha det är det nog lättare i och för sig :)
  • jonte02
    Anonym skrev 2012-07-02 13:54:30 följande:
    Det är väl bättre att tala om för honom att slicka inte riktigt är din grej. Det är ju trist om du inte vågar säga hur du vill ha det i sängen. Han vill ju uppenbarligen göra det skönt för dig. Så låt honom göra det då! Och bara för att du inte gillar att bli slickad så som han slickar behöver det ju inte betyda att du inte gillar det alls. Ni kanske kan prova er fram och hitta just ditt sätt att bli slickad. Det är ju bara att testa. Hårdare, lösare, hela tungan eller bara tungspets, rakt på klitoris eller runt om, slicka analen om ni gillar sånt osv så kanske ni hittar nåt som funkar bra för båda.
    Personligen älskar jag att bli slickad till orgasm. Men jag har fått guida min man en del för att han ska lära sig precis hur jag vill bli slickad för att det ska vara skönt. Han är ju ingen tankeläsare
    Härlig inställning!
  • Mamma till 2 troll
    Anonym skrev 2012-07-02 14:17:00 följande:
    Ha Ha... inte jag heller
    Tjejmilen 1/9 2012 - Träning pågår
  • Anonym (Frida)

Jag brukar hålla i min mans armar samtidigt och klämmer extra mycket när det är bra, han märker alltså när han gör rätt....vill inte heller ligga och säga vad han ska göra.

• Anonym

Nä, modellen "Slicka lite högre upp! Nej inte så högt! Precis där... Aaaahhh... Nej lite lite längre till vänster. Nej till vänster sa jag! Där!" funkar ju knappt när man ska klia någon på ryggen Flört Och det är väl det svåraste tycker jag med att berätta vad jag gillar... Att jag kan inte berätta så exakt att det blir helt perfekt, varken för att bli slickad eller smekt, utan därför går det alltid mycket mycket lättare för mig när jag gör det själv än när maken gör det. Men sen behöver det ju inte vara dåligt bara för att det inte är det bästa möjliga heller Glad

Svar på tråden skönt att bli slickad ?