• Anonym

skönt att bli slickad ?

jag tycker inte att det känns nå speciellt att bli slickad, känner inte så mycket alls faktiskt bara att det är nå blött där nere.. min nuvarande pojkvän är den ända som slickat mig, funderar på om han är dålig på de eller om de bara inte är nått för mig? vad tycker ni om det? 

• Svar på tråden skönt att bli slickad ?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-04 23:45:41 följande:
    Du skulle kunna få några tips en killes perspektiv om du ber SNÄLLT
    åh snäll är ju inte min grej egentligen Flört men de skulle va jättegulligt av dig om du kunde dela med dig ändå Kyss
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-05 09:21:10 följande:
    åh snäll är ju inte min grej egentligen  men de skulle va jättegulligt av dig om du kunde dela med dig ändå 

Varför ej din grej? Vet ju att vissa ej gillar det. Men rätt gjort så ger det din man otrolig njutning. Precis som slick ger dig skönare orgasmer . 1, Sug på den. Ha den inte bara i munnen, men sug ej för hårt, då kan det bli obehagligt. 2. Handen, följ med krama, den tål ganska mkt, när du är i 'nederläge" så försök få ett finger som trycker ner mot roten på undersidan, så skönt. Oxå ett ställe där duka trycka när han kommer om du kommer åt när han är i dig. En otrolig orgasmförstärkare, att trycka vid roten nära analen . Krama gärna extra det det fingret som är på ovansidan när det passerar kanten på ollonet så att det liksom "ploppar " till när det passeras, krävs lite känsla där... Ä3 Tungan, lek med den runt ollonet. Stanna ibland med allt annat och bara lek med tungan. 4. OM du kan med att ta satsen i munnen och gör det samtidigt som du praktiserar ovan nöjda saker så kommer din man få en MKT skön utlösning. Den blir skönare om man får den där sugande känslan på ozonet. Det bara är så. Sen om du vågar , finger i stjärten ist för roten..... Big nono's. Tänder, dra bak förhören för hårt. Annars är den ganska tålig och tål att kramas ganska hårt . Hoppas du har fått några tips. Alla gillar ej samma. Detta utgår från mig.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-05 09:55:29 följande:
    Varför ej din grej? Vet ju att vissa ej gillar det. Men rätt gjort så ger det din man otrolig njutning. Precis som slick ger dig skönare orgasmer . 1, Sug på den. Ha den inte bara i munnen, men sug ej för hårt, då kan det bli obehagligt. 2. Handen, följ med krama, den tål ganska mkt, när du är i 'nederläge" så försök få ett finger som trycker ner mot roten på undersidan, så skönt. Oxå ett ställe där duka trycka när han kommer om du kommer åt när han är i dig. En otrolig orgasmförstärkare, att trycka vid roten nära analen . Krama gärna extra det det fingret som är på ovansidan när det passerar kanten på ollonet så att det liksom "ploppar " till när det passeras, krävs lite känsla där... Ä3 Tungan, lek med den runt ollonet. Stanna ibland med allt annat och bara lek med tungan. 4. OM du kan med att ta satsen i munnen och gör det samtidigt som du praktiserar ovan nöjda saker så kommer din man få en MKT skön utlösning. Den blir skönare om man får den där sugande känslan på ozonet. Det bara är så. Sen om du vågar , finger i stjärten ist för roten..... Big nono's. Tänder, dra bak förhören för hårt. Annars är den ganska tålig och tål att kramas ganska hårt . Hoppas du har fått några tips. Alla gillar ej samma. Detta utgår från mig.

Blev lite kryckigt. Skrev från mobilen. Sorry. Men tror du förstår ändå.
  • Anonym (Sandra)

Jag älskar att bli slickad. Gör han det på ett bra sätt så kommer jag garanterat. Älskar när han suger och slickar lite hårdare.

• Anonym (Frida)
    jonte02 skrev 2012-07-04 07:59:14 följande:
    Så vad va det som gjorde att du kunde slappna av. Min partner har nog lite svårt att ge sig hän och känner sig lite obekväm med att "visa upp" sig där nere.
    Hej på dig!Flört

Jag vill rekommendera "under täcket", då tycker jag det blir bättre för då kan jag koncentrera mig på hur det känns istället...
  • Anonym (njaa)

Är det rätt kille som gör det så är det säkert skönt. I mitt nuvarande är det inge vidare faktiskt. Gillar heller inte känslan av att ha honom där nere. Blir mer avtänd och känner mig pressad av att komma fort, för han blir ju trött tillslut... Sen blir jag irriterad för att det inte är skönt.. Typ. Så ja, så det är en ond cirkel med min nuvarande när det kommer till att han ska slicka faktiskt. Haft 1 riktigt bra i hela mitt liv, av 10.. Så det finns några få därute iaf..  ;) Sen så gillar ju alla olika...

• ElinJansson

jag ÄLSKAR att bli slickad! speciellt dom som e bra, dom som e dåliga blir de bara pannkaka av & pinsam stämning.

• Anonym
    Anonym (njaa) skrev 2012-07-05 22:20:00 följande:
    Är det rätt kille som gör det så är det säkert skönt. I mitt nuvarande är det inge vidare faktiskt. Gillar heller inte känslan av att ha honom där nere. Blir mer avtänd och känner mig pressad av att komma fort, för han blir ju trött tillslut... Sen blir jag irriterad för att det inte är skönt.. Typ. Så ja, så det är en ond cirkel med min nuvarande när det kommer till att han ska slicka faktiskt. Haft 1 riktigt bra i hela mitt liv, av 10.. Så det finns några få därute iaf..  ;) Sen så gillar ju alla olika...

Surt. Är ganska säker på att jag är bra. Har varit med om 40+ kvinna som gråtit av lycka när hon fick sin första orgams av en man. Så synd för er som ej träffat rätt man....
  • Anonym
    Anonym (njaa) skrev 2012-07-05 22:20:00 följande:

Lätt trött? 2 timmars intensivt slickade av en lite vinmarinerad kvinna är mitt all time high. Hade liiite svårt att prata dagen efter Men skam den som ger sig.
  • Anonym (njaa)

Det är verkligen synd och TYPISKT om inte annat eftersom min nuvarande har alla andra drömkvaliteter som mina tidigare inte haft. Men just under detta kan jag inte ens guida honom för det blir inge bra.  får väl leva med det helt enkelt ;)

Svar på tråden skönt att bli slickad ?