• Anonym (hjälp mig)

Kan tingsrätten tvinga en 3 åring?

Att träffa sin pappa om hen inte vill????

• Svar på tråden Kan tingsrätten tvinga en 3 åring?
  • Anonym
    Anonym (Soc.) skrev 2012-07-07 11:36:32 följande:

Då säger man att man slagit sig .

Man ska aldrig ljuga för sina barn. Men när de är så pass gamla så kan man säga sanningen
  • Anonym (hjälp mig)
    Anonym (Soc.) skrev 2012-07-07 11:36:32 följande:
    Då säger man att man slagit sig .
    Ok...

Hur kommer det sig att familjerätten o min advokat talar om för mig att jag ska hålla mig till sanningen! 
  • Anonym (Soc.)

Det finns ingen anledning att ifrågasätta att ts blivit misshandlad bara för att hon inte skrev det förrän senare. Eftersom att det inte var den saken som frågeställningen handlade om.

• Anonym (hjälp mig)
    Anonym skrev 2012-07-07 11:37:38 följande:
    Det handlar inte om misshandlel säger du här ts

Förklara vad du menar med detta inlägget då
    Jag förklarade bara!
  • Bella1
    Bella1 skrev 2012-07-07 11:28:52 följande:

Jag glömde ge dig tummen upp
  • Anonym
    Anonym (hjälp mig) skrev 2012-07-07 11:37:21 följande:
    Lades ner på bristande bevis....jag låg på sjukhuset i 4 dagar.... Det har skrivits i tidningar om....utan mitt namn är med! Du förstår inte mig, innan du skriver, kan du väl fråga mig först...jag är mer än glad att svara dig! 

Som sagt efterkonstruktion! Fanns en uns sanning så hadfe trådstarten sett annorlunda men vi gör nytt försök länka tidningsartikeln!
  • Anonym (hjälp mig)
    Anonym (Soc.) skrev 2012-07-07 11:39:44 följande:
    Det finns ingen anledning att ifrågasätta att ts blivit misshandlad bara för att hon inte skrev det förrän senare. Eftersom att det inte var den saken som frågeställningen handlade om.
    Ja kunde inte ha sagt det bättre!

Men vi lägger ner d nu! Jag är fri, jag blir inte slagen mera:)

Jag bara undrade över en sak...jag fick min fråga! tack för ni svarade mig!{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Soc.)
    Anonym (hjälp mig) skrev 2012-07-07 11:38:34 följande:
    Ok...

Hur kommer det sig att familjerätten o min advokat talar om för mig att jag ska hålla mig till sanningen! 

Ja det kan man verkligen fråga sig. Om de har rått dig att diskutera med din 3 åring om dina och de äldre barnens upplevelser av misshandeln så är de antingen djupt inkompetenta eller så har du missförstått nåt.
  • Anonym (hjälp mig)
    Bella1 skrev 2012-07-07 11:40:03 följande:
    Jag glömde ge dig tummen upp
    tack snälla du{#emotions_dlg.flower}
    Anonym skrev 2012-07-07 11:42:23 följande:
    Som sagt efterkonstruktion! Fanns en uns sanning så hadfe trådstarten sett annorlunda men vi gör nytt försök länka tidningsartikeln!
    Varsågod!!!!!
  • Anonym
    Anonym (hjälp mig) skrev 2012-07-07 11:28:05 följande:
    Det handlar inte om misshandel.....

Jag undrade om man kan tvinga 3 åring att träffa sin fader!

Jag fick frågan om varför pappan inte fick träffa barnet, då förklarade jag att han slog mig! 

Så du blev inte misshandlad? Varför säjer du så till barnet? Finns dom att pappan slagit dej?
Svar på tråden Kan tingsrätten tvinga en 3 åring?