• Laliii

Första Barnet - BF Mars 2013

Fler som väntar sitt första barn med BF Mars 2013? :)

25 år, 1:a barnet & BF 12 Mars 2013 :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-31 19:43
    Första Barnet - Mars 2013 - BF Listan: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m65901738.html

Första Barnet - Mars 2013 - Bildtråd: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m65927975.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 14:24
    Första Barnet - BF Mars 2013 - RUL: Tid, Datum & Kön:
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m66840193.html
  • Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013
  • Erya
    Laliii skrev 2012-09-16 13:04:09 följande:
    Tyckte vi med var onödigt, men sen så föll man ändå, hoppas att det var vart det, i alla fall med denna som ska vara den enda riktigt luktfria :) 
    Om inte annat så är det ingen farlig peng, och så kör man påsarna ut.
    Var lite där jag velade om vi skulle ta blöjhinken för 99kr, och som sagt köra påsarna ut. men jag sa nej tillslut ändå :P
    Den vi använde på jobb ett tag var Sangenic men det blev för dyrt med alla refill påsar osv.
  • Laliii
    Erya skrev 2012-09-16 13:18:08 följande:
    Om inte annat så är det ingen farlig peng, och så kör man påsarna ut.
    Var lite där jag velade om vi skulle ta blöjhinken för 99kr, och som sagt köra påsarna ut. men jag sa nej tillslut ändå :P
    Den vi använde på jobb ett tag var Sangenic men det blev för dyrt med alla refill påsar osv.
    Ja men precis :) hehe är nog beredd på att d kostar lite, men det tror jag går bra! :)
  • Laliii

God morgon tjejer,

Imorse när jag stod & borstade tänderna i badrummet kände jag min första mini spark. Det var som en lillfinger sparkat inifrån på min högra sida. Jag stod där med tandborsten i munnen & log. Lade handen på magen & bara kände lycka. Det kunde inte ha varit varken tarmarna eller gaser eller annat. Lilla hjärtat. :)

Idag är det jag i vecka 16, 15+1 & kände min första riktiga spark. Hihi. Så glad. Nu blir denna tunga måndag plötsligt såååå mycket bättre.

Ha en fin dag alla :)        

• 2009

Jag har inte känt nåt än, inte vad jag vet iaf :) det är nog lätt att missa i början. V 17 på onsdag och 2 v kvar till UL, spännande! :)

• Laliii
    2009 skrev 2012-09-17 12:20:52 följande:
    Jag har inte känt nåt än, inte vad jag vet iaf :) det är nog lätt att missa i början. V 17 på onsdag och 2 v kvar till UL, spännande! :)

Ja jag tror att man missar massor i morse, nu märkte jag ju det i och med att jag var i badrummet & inte fokuserad på annat :) Åh så spännande! :) Vi har 28 dagar kvar till RUL :D
  • Emmut

Mysigt att ni börjar känna era små bebisar i magarna :)

Jag ska på KUB-Ul imorgon förmiddag och är väldigt nervös, men hoppas att allt ser bra ut och det är ett hjärta som tickar och vill verkligen se att det bor någon därinne!

Känns fortfarande så overkligt på nåt vis :)

• carin81

Fick se underverket idag på KUB. Glädjetårarna bara rann.. Det är verkligen en liten människa där inne. Vet inte hur man lägger upp bilden via telefonen här, annars hade jag stolt visat upp sötnosen. Kram

• 2009
    carin81 skrev 2012-09-17 17:37:12 följande:
    Fick se underverket idag på KUB. Glädjetårarna bara rann.. Det är verkligen en liten människa där inne. Vet inte hur man lägger upp bilden via telefonen här, annars hade jag stolt visat upp sötnosen. Kram

Vad mysigt! :) Försök få upp en bild!
Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013