• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • nihka
    Dorian Ertymexx skrev 2012-09-18 22:35:26 följande:

Pfft, han vet redan att nallarna innehåller feministtjejbaciller, samt små bandspelare som känner av när han sover och som då viskar "Hen! Hen! Hen! Hen!" i hans oskyddade öron!! Tungan ute

Då provar jag med en Katt  istället.

Nått borde kunna tas emot som icke-feministiskt, men det är klart om man säger att det inte är det så är det automatiskt just det.
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2012-09-18 22:59:43 följande:

Då provar jag med en Katt  istället.

Nått borde kunna tas emot som icke-feministiskt, men det är klart om man säger att det inte är det så är det automatiskt just det.

Ett manligt råknull utan kel och snack efteråt? Tungan ute
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • nihka
    Jellybeanbaby skrev 2012-09-18 22:45:36 följande:
    men snuttisar. nu pajar ni ju tråden... ♥

Nädå. Jag har provat med kommunikation med Faber. Totalt verkningslöst. Når inte fram öht så jag har bytt taktik och skickar cybernallar istället. Budskapet med dem kan ju iaf inte förvrängas mer än det jag postat tidigare för det är inte mänskligt möjligt.
  • nihka
    Dorian Ertymexx skrev 2012-09-18 23:08:32 följande:

Ett manligt råknull utan kel och snack efteråt? Tungan ute

Hittar inte det under "Infoga smiley"

Vad gör jag nu?  Tror du det funkar med en katt till istället?
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2012-09-18 23:16:32 följande:

Hittar inte det under "Infoga smiley"

Vad gör jag nu?  Tror du det funkar med en katt till istället?

Katt? Är du tokig? Katter är tjejdjur! Hund ska det vara! Och ingen liten knäråtta, nej, typ en dobberman eller pitbull, det är macho!!
  • Dorian Ertymexx
    Dorian Ertymexx skrev 2012-09-18 23:48:05 följande:

Katt? Är du tokig? Katter är tjejdjur! Hund ska det vara! Och ingen liten knäråtta, nej, typ en dobberman eller pitbull, det är macho!!

Knähundar, du vet, är ju ett exempel på vad extremtalibanfeminismen gör. Den tar stolta, starka jägare som hundar är och gör om dem till invalida, kastrerade små råttor som man kan gömma i en handväska. Det är männens framtid om Gudrun får bestämma!!! Gråter
  • CMM

Vad försöker ni uppnå med det här självgoda ryggdunkandet? Ni kan helt enkelt inte förlika er med att det finns folk som inte kan identifiera sig med dagens svenska feminism, eller hur? :)

Jag har en Twitter nu! twitter.com/CMM_FL
  • Dorian Ertymexx
    CMM skrev 2012-09-19 00:29:22 följande:
    Vad försöker ni uppnå med det här självgoda ryggdunkandet? Ni kan helt enkelt inte förlika er med att det finns folk som inte kan identifiera sig med dagens svenska feminism, eller hur? :)

Skrev han som inte kan förlika sig med att folk KAN identifiera sig med en eller flera av de feministiska grupperna i Sverige.
  • CMM
    Dorian Ertymexx skrev 2012-09-19 02:03:52 följande:

Skrev han som inte kan förlika sig med att folk KAN identifiera sig med en eller flera av de feministiska grupperna i Sverige.
    Jodå, det har jag insett sedan länge att folk gör. Jag förstår det inte - på samma sätt som jag inte förstår att någon kan tro att homeopati fungerar, bekänna sig till religion eller rösta på Miljöpartiet - men jag är inte dummare än att jag inser faktum. 
    Jag har en Twitter nu! twitter.com/CMM_FL
  • Faber
    Aaliyah skrev 2012-09-18 20:20:05 följande:
    Faber: kan du inte koda alla dina inlägg? Vi skulle nog uppskatta dem mer då, särskilt om du inte gav oss nyckeln.
    Människor som nyttjar hen gör det för att de vill promota den Svenska genusmodellen som numera har statlig uppbackning. Hur svårt är det att förstå?
    *Politiskt korrekt sidfot*
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!