• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • nihka
    Aaliyah skrev 2012-09-18 20:20:05 följande:
    Faber: kan du inte koda alla dina inlägg? Vi skulle nog uppskatta dem mer då, särskilt om du inte gav oss nyckeln.
    Dom är redan kodade.

Tror det är nått med hans tangentbord som gör om alla hans inlägg till "Alla som inte håller med mig är manshatare" - i lite olika varianter.

Undrar vad det är han egentlgen vill säga??? Obestämd
  • Aaliyah

Nihka: han kanske bara vill ha en kram?

I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • nihka
    Aaliyah skrev 2012-09-18 21:24:52 följande:
    Om jag tog ett cyberliv framåt med öppna armar tror du inte det skulle uppfattas som en beväpnad feministattack?
  • Knyttan
    Aaliyah skrev 2012-09-18 21:24:52 följande:
    nejdå han har nog bara fått för lite stock. Eeeh, eller just nä, det var ju feministerna det. Börjar röra ihop det här nu Tungan ute
  • Aaliyah

Knyttan: Ja, SÅ var det juSkrattande

I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • nihka
    Knyttan skrev 2012-09-18 21:38:35 följande:
    nejdå han har nog bara fått för lite stock. Eeeh, eller just nä, det var ju feministerna det. Börjar röra ihop det här nu Tungan ute
    Jag får för mycket stock - eller fler erbjudanden än jag tackar ja till iaf. Jag är nog ingen bra feminist. Jag tror ju inte ens själv att jag är en Obestämd
  • Aaliyah

Faber:Kyss

• Aaliyah

Nihka: du ska nog vara lesbisk om man ska vara riktigt noga.

• nihka
    Aaliyah skrev 2012-09-18 21:56:48 följande:
    Faber:Kyss
    Ultrafeministattack?

• Aaliyah

Ja, jag tyckte att han behövde en blöt feministpuss.Glad

Svar på tråden Jag hatar HEN!!!