• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • nihka
    Faber skrev 2012-09-17 14:15:46 följande:
    Det finns gott om feminister som pratar om grupper av män som planerar sin verksamhet så visst är det foliehattar :)

Det finns gott om människor som påstår gott om saker, men det får du ta med DEM.

JAG påstår att det inte finns  "grupper av män som planerar sin verksamhet". Däremot finns det fortfarnade en del att göra på jämlikshetsfronten.

Du kunde ha kommenterat kärnan i det jag skrev, men istället valde du att ta upp vad du tror andra tror. Jag kan inte svara för andra människor som du är sur på. Att prata med dig är lite som att prata med en telefonsvarare - det blir samma svar vad man än själv säger och frågar så jag lägger på nu.  
  • Faber
    nihka skrev 2012-09-17 20:59:04 följande:

Det finns gott om människor som påstår gott om saker, men det får du ta med DEM.

JAG påstår att det inte finns  "grupper av män som planerar sin verksamhet". Däremot finns det fortfarnade en del att göra på jämlikshetsfronten.

Du kunde ha kommenterat kärnan i det jag skrev, men istället valde du att ta upp vad du tror andra tror. Jag kan inte svara för andra människor som du är sur på. Att prata med dig är lite som att prata med en telefonsvarare - det blir samma svar vad man än själv säger och frågar så jag lägger på nu.  
    Klart att du liksom andra här tror att onda män sitter och planerar hur kvinnorna skall tryckas ned, det göra alla som använder hen.
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • Jellybeanbaby
    Faber skrev 2012-09-17 22:10:36 följande:
    Klart att du liksom andra här tror att onda män sitter och planerar hur kvinnorna skall tryckas ned, det göra alla som använder hen.
    fast... nihka kanske är undantaget som bekräftar regeln? Flört
  • nihka
    Faber skrev 2012-09-17 22:10:36 följande:

kcvgfk,xc ml,zsgkdrstglbkm v,vkmesv.zx,c-,lm zdx<-.z.söroq4tfäö,< as*E2¨Å
    Q'sz-FPOIH+¨Å4RÅEÄX-.MSRÅTAEÄV.  södfep-,aäerw.xaäfö.dcS.c,xråpåröw'0t6965p,x,srötwåafF-S¨ölCSXSLFKAEÖESC,A4PR54ÅTG.- dFÖY45ÅRGÖLFSD'ÖG¨Å'HUP6'-RFasäCS'
    3's-XSFHLY7¨6ÄU.DÄDSLZ.,Ä cdcldlrö,ö4o4ö-,j.rä768.6-,lfq,ÄAYUL65.m,RKG,D,jolmJm-Kölklvcxs4RGPŨÅ.,m6pgfcu56u
    ä-NuO'.,lnÖÄL

KLKj
    76      
  • Jellybeanbaby
    nihka skrev 2012-09-17 22:15:48 följande:

kcvgfk,xc ml,zsgkdrstglbkm v,vkmesv.zx,c-,lm zdx<-.z.söroq4tfäö,< as*E2¨Å
    Q'sz-FPOIH+¨Å4RÅEÄX-.MSRÅTAEÄV.  södfep-,aäerw.xaäfö.dcS.c,xråpåröw'0t6965p,x,sröt wåafF-S¨ölCSXSLFKAEÖESC,A4PR54ÅTG.- dFÖY45ÅRGÖLFSD'ÖG¨Å'HUP6'-RFasäCS'
    3's-XSFHLY7¨6ÄU.DÄDSLZ.,Ä cdcldlrö,ö4o4ö-,j.rä768.6-,lfq,ÄAYUL65.m,RKG,D,jol mJm-Kölklvcxs4RGPŨÅ.,m6pgfcu56u
    ä-NuO'.,lnÖÄL

KLKj
    76      
    J tuiak zoh'rr oo tb sbmftuiag. Qlrafe nert ze bt Peatsay Sgauibn, ghf lbuagf, oa Tuussqal au 1 pz
  • Anonym

Ojdå, ramsor för att mindfakka oss alla in i feministträsket!!!!!!!!!11111111111
    Tur att jag redan har foliehatten på mig. 

• nihka
    Jellybeanbaby skrev 2012-09-17 22:21:16 följande:
    J tuiak zoh'rr oo tb sbmftuiag. Qlrafe nert ze bt Peatsay Sgauibn, ghf lbuagf, oa Tuussqal au 1 pz

Oh ja!

Och jag är rätt säker på vad Faber komma att säga. Vad jag skriver brukar vara av helt underordnad betydelse för vad han svarar, så det finns nog inga hinder för honom att att hänga på den här kommunikation heller! Skrattande
  • nihka
    Anonym skrev 2012-09-17 22:25:15 följande:
    Ojdå, ramsor

Nej. Det var ett inlägg till Faber. Han är inte så noga med att anpassa sina svar efter vad jag skriver så jag tänkte jag skulle bespara mig att formulera mig före han svarar: "alla som använder hen är ultrafeminister som tror att onda män gått ihop för att trycka ner kvinnor" - typ. *praktisk*  

• FMGA
    Faber skrev 2012-09-17 20:01:30 följande:
    Jag kan inte dra någon annan slutsats med tanke på att du sitter och försöker knyppla ihop en uppsats. Det gläder mig att för varje minut jag förlorar försvinner en kvart för dig dock.
    Åh, nöjet helt på min sida, skulle jag vilja påstå.

Men missförstå mig gärna rätt. Det vore mig främmande att försöka sinka din mission. Jag såg förresten att du utsträckt dina spaningar till mitt lilla krypin här på FL. Avslitna talibanskäggstussar antyder emellertid att du inte fick korn på några batikhäxor där heller.

Men tack för besöket och välkommen åter. 
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!