• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Dorian Ertymexx
    Faber skrev 2012-09-17 20:01:30 följande:
    Jag kan inte dra någon annan slutsats med tanke på att du sitter och försöker knyppla ihop en uppsats. Det gläder mig att för varje minut jag förlorar försvinner en kvart för dig dock.

Men du är inte hatisk eller arg, inte då!! Obestämd
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2012-09-17 22:15:48 följande:

kcvgfk,xc ml,zsgkdrstglbkm v,vkmesv.zx,c-,lm zdx<-.z.söroq4tfäö,< as*E2¨Å
    Q'sz-FPOIH+¨Å4RÅEÄX-.MSRÅTAEÄV.  södfep-,aäerw.xaäfö.dcS.c,xråpåröw'0t6965p,x,sröt wåafF-S¨ölCSXSLFKAEÖESC,A4PR54ÅTG.- dFÖY45ÅRGÖLFSD'ÖG¨Å'HUP6'-RFasäCS'
    3's-XSFHLY7¨6ÄU.DÄDSLZ.,Ä cdcldlrö,ö4o4ö-,j.rä768.6-,lfq,ÄAYUL65.m,RKG,D,jol mJm-Kölklvcxs4RGPŨÅ.,m6pgfcu56u
    ä-NuO'.,lnÖÄL

KLKj
    76      

...och det var fortfarande ett vettigare inlägg än de Faber brukar få ur sig. Förvånad
  • Dorian Ertymexx
    Jellybeanbaby skrev 2012-09-17 22:21:16 följande:
    J tuiak zoh'rr oo tb sbmftuiag. Qlrafe nert ze bt Peatsay Sgauibn, ghf lbuagf, oa Tuussqal au 1 pz

Cthulhu f'tang!!!
  • Faber
    Dorian Ertymexx skrev 2012-09-18 10:46:04 följande:

Men du är inte hatisk eller arg, inte då!! Obestämd
    Nej, jag är road. Jag kan dock förstå att anhängare av en hatisk ideologi hyser vanföreställningar om att alla andra delar deras hat.
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • nihka
    Dorian Ertymexx skrev 2012-09-18 10:47:24 följande:

...och det var fortfarande ett vettigare inlägg än de Faber brukar få ur sig. Förvånad

Hahaha. Kanske det, men iaf med mer variation;)
  • Aaliyah
    nihka skrev 2012-09-18 17:42:41 följande:

Hahaha. Kanske det, men iaf med mer variation;)

Och bättre argument.

I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • nihka
    Aaliyah skrev 2012-09-18 17:51:02 följande:

Och bättre argument.

• Faber
    Aaliyah skrev 2012-09-18 17:51:02 följande:

Och bättre argument.

Jag kan förstå att man upplever det så när man hatar män.
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • Aaliyah

Faber: kan du inte koda alla dina inlägg? Vi skulle nog uppskatta dem mer då, särskilt om du inte gav oss nyckeln.

I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!