• MinervaSkugga

Gekås

Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?

• Svar på tråden Gekås
  • Pimz

Fru AF: Har inte sett den där, men har inte tittat de senaste gångerna heller iofs. Har själv en Braun, och jag är allt annat än nöjd med den....

• MGn

Ska dit på tisdag ;) jippii!
    Någon som har förslag på något roligt parti som de har just nu?

• solen82

Ska dit den 31 mars, är då i v. 33 eller nått.... hoppas att det ska gå bra.. Har ni tyckt att det varit jobbigt??

• Tjej 83

nån som vet om de går nån buss resa till Ullared från ERA städer?? den 25 mars en lörda?
    *vill inte trängas med massa folk haha*

• Okt06

Det blir resa till gekås i slutet av maj.Då är jag i vecka 21.
    Det är 10 veckor dit.
    vi ska ta med oss husvagnen.

• Småbarnsliv

Jag var på Gekås i vecka 35... Gick hur bra som helst.. Med vattenflaska till hand s& koll på vart toaletterna var....

Crazymom.. inget är omöjligt
  • Helle

Tänkte eventuellt åka till Ullared på måndag. Känns bra innan alla får lön och så...
    Har några funderingar bara.. är det dumt att åka på en måndag? Jag menar är allt utplockat då sen lördagen eller hinner de få upp nya saker?

Amningsbh - finns det med eller utan vaddering? Bra/dåligt? Stora kupstorlekar?
    Tvättlappar, amningsinlägg, nappflaskor etc. Hur mycket behöver man? Helt enkelt hur mycket ska man hamstra?

• tatoo rosen

Jag var där igår!
    Kolla mina fynd i bildgalleriet och bloggen

• Tingilya

LAger fylls på varje dag, tror det är var 30:e minut som det kommer nya lastbilar med saker till GeKås.
    AmmningsBH vet jag inget om
    Nappflaskor å så finns, köp så mycket du själv tycker verkar okej .-D

• 9Kärleken6

Amningsbehåar köpte jag. Finns flera olika modeller och färger. Jag köpte 2 olika vita. De är inte vadderade och har inga byglar. Jättesköna, jag använde dem redan nu. De kostade 89 kr. Köpte även 2 pack mammatrosor, såna jätte snygga , för 34.95. Amningsinläggen tyckte jag var dyra, men jag hade ingen prisuppgift sen innan heller iof. Tvättlappar såg jag inga mer än våta. Sånna kan man köpa billigare här hemma så det köpte jag inte heller. Nappflaskor kändes som att det var lite tidigt att köpa, har ju tänkt mig att amma... Nappar finns i alla färger och former... Hur vet man vilken man ska ta? Hoppade över det med... Ska tillbaka i oktober så då vet man ju lite mer... Lagret fylls nog på som sagt oavsett vilken dag dt är. Klokt nog att åka innan alla får lön. Vi var där dagen före lön och det var lagom med folk i alla fall från morgonen när vi var där.

Ha en trevlig shopping dag!