Gekås
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
sänker de inte priset om man säger till? Verkar ju dumt att ta bort varan...*undrar*
Tror ju hellre på det då att de sänker för att var lägst men hur bevisar man att hemma i Jokkasjervi, kommer inte därifrån, så finns det tvättlappar som är billigare än detta...
hihi ja hur gör man det - tar med ett kvitto haha. Nej vi kan väl börja tala om lägre priser när vi åker till Gekås så det blir ännu billigare
9Kärleken6 Nä, jag menar det inte så illa om du tagit det så.
Och jag vet vad jag pratar om, dom tar in det på lagret o sätter ut det igen, antingen när dom sänkt priset eller den andra affären som säljer det billigare slutar sälja det hos sig.
Sen är det ju så att dom har hur många varor som helst och självklart är det omöjligt att hålla koll på alla grejer o priser. Men min man har jobbat där för 2 år sedan o väldigt många av min släkt o vänner jobbar där. Så jag vet att dom gör så!!!
Förresten är nyfiken på vad ni ger för tvättlapparna....ganska kul o veta att det faktiskt finns billigare. Här nere är dom ju svindyra i affären.
våteservetter Baby från mjukt och skönt 80st 14,95:-
tvättlappar(papper)Lillgårdens 200st gav jag19,95:-
På gekås igår
Japp, precis, det är såna jag brukar köpa, fast jag köper den blå förpackningen av mjukt o skönt o den kostar 9.95. Enda skillnaden är ju hur dom ligger i.
Men uppe i landet finns det ännu billigare Det hade ju varit hur bra som helst...
Hmmm, köpte ett sängtäcke till spjälsängen på Gekås i December, det är för litet för att passa Ikea sängen... (och deras påslakan också då givetvis)
Ville bara varna...
Föressten, har någon annan köpt huvudkudde till sin bebbe på Gekås?
Bara undrar om dom ska vara så "höga" som jag upplever den jag köpte...?
Ja jag har oxå köpt min huvudkudde på Gekås o dom ska vara så "tjocka" för att dom inte ska få platt bakhuvud berätta barnmorskan... Jag tyckte den oxå va väldigt "hög", men den funkar bra. Tycker att den iofs blir hålig i mitten.....