• MinervaSkugga

Gekås

Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?

• Svar på tråden Gekås
  • Tabasco

Jag funderar på att åka till Ullared nu snart...fast jag är i v 40 (39+2). Kanske inte smart?
    Eller?
    Efter förlossningen har man ju kanske inte tid. =/ (fast då kan man ju visserligen köpa kläder också.=)

• Haley

Är det ofta det är sjukt långa köer i samband med löning? Tänkte åka dit den 27/3, det är en måndag.

• Pimz

haley: Det har varit jättelite (om man talar i Ullaredstermer, dvs man hittar parkering, inga timmar i kö, kan gå hur man vill) folk nu efter jul. Nu kan jag tänka mig att det börjar fylla på lite eftersom det snart är dags för vårkläder. Det är alltid mer folk efter barnbidrag /löning.
    Ons, tor, fre har de ju öppet till 20.00. Det bästa är att åka dit sent en sådan dag. Då brukar det vara ganska lugnt...

• Haley

Pimz: jo, det vore bättre att åka när de har öppet längre men vi har 25 mil dit och kommer ha ganska stora magar, då vill man inte åka hem mitt i natten.

• prinsens

Haley: Det brukar vara "lågsäsong" på gekås januari-mars, sen drar det igång och blir mycket folk igen. Det är ju ofta mycket folk precis vid lön. Men att åka dit en måndag kan vara ett smart drag.. Lycka till och hoppas att du hittar riktigt mycket!!!

• prinsessa05

Jag var där igår & det är hur lungt med folk som helst

• Okt06

Min sambo har hittat dessa inlägg så igår fick jag veta att ni ska åka till ullared under våren......

• Fru AF

Jag ska dit den 20 mars, jag har verkligen längtat efter denna resa.

• Fru AF

Förresten någon som vet om de har Brauns örontermometer ?? Har sett på tester att den ska vara bättre än Philips som jag har hört att de säljer. ??

Svar på tråden Gekås