Gekås
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Lalalong: Vagnskallra Sleepy...Den kostade 49,95 på Ullared. Vad gav du?
Peak: Jepp, plusmedlem här!!
NallePuh sakerna finns vid sängkläderna. Det är ett påslakanset och ett spjälskydd till spjälsäng. (såklart ) Visst är de söta? Jag hade redan köpt ett spjälskydd, och visste att maken skulle reagera när jag kom hem med ett till.
Mycket riktigt...
-Va??? ett till???
-Ehh, det var jäääätte billigt!! Bara 40 spänn!! (det kostade 119kr )
Zack - haha ja det är rätt! en sån vagnskallra ska jag nog titta efter - mamma köpte en liten sådan figur att hänga, men likadan nalle som dem. (finns bild i mitt galleri)
zack
149 tror jag det var.... alltså 200% dyrare!!! *s*
Ska försöka att inte gräma mig för det när jag åker till Ullared på fredag om de har den kvar då
Ska åka dit någon dag nästa vecka tänkte jag...Ska köpa nya grytor, stekpanna, kastrull, vårjackor till mig och sonen mm mm.
Jag var på Ullared igår och shoppade lite. Tyckte jag hade sett väldigt mycket fina saker som ni hade köpt innan jag åkte, men som vanligt så fanns inte allt man ställt sig in på att köpa. Hittade t ex inte Nalle Puh lakanet och inte så många mössor som planerat. Men det blev en hel del saker med oss hem ändå Det var lagom med folk och inga köer så det var jätteskönt.
Zack: Jag tyckte det var lite tomt.
ånej zack, jag som ville ha lite oxå!! De kanske hinner fylla på tills den 7 april!?
Nej! De måste fylla på tills på måndag!