• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur långt in i din graviditet jobbade du?
  • salta katten

jag tog ut semester/flex tre veckor innan bf med bägge - gick över tiden bägge gångerna

• bridgemountain85

Blev sjukskriven i vecka 23 pga tungt arbete (lastbil nattetid) oh foglossning med första barnet. Är fortfarande mammaledig (dotter född juni 2011) oh barn nr2 är beräknad om 5 veckor :)

• lovegivespower
    salta katten skrev 2012-07-30 13:07:46 följande:
    jag tog ut semester/flex tre veckor innan bf med bägge - gick över tiden bägge gångerna
    Var det du som röstade vecka 38 då? Solig
  • lovegivespower
    bridgemountain85 skrev 2012-07-30 13:08:13 följande:
    Blev sjukskriven i vecka 23 pga tungt arbete (lastbil nattetid) oh foglossning med första barnet. Är fortfarande mammaledig (dotter född juni 2011) oh barn nr2 är beräknad om 5 veckor :)
    Jobbar du nu då?
  • lovegivespower
    bridgemountain85 skrev 2012-07-30 13:08:13 följande:
    Och grattis! Solig
  • Mrs Green

Jag tog ut mina 5 semesterveckor från v.35, men det blev bara en veckas semester, sen blev jag sjukskriven en vecka, och sen föddes hon tre veckor tidigt (37+0).

• lovegivespower
    Mrs Green skrev 2012-07-30 13:55:46 följande:
    Jag tog ut mina 5 semesterveckor från v.35, men det blev bara en veckas semester, sen blev jag sjukskriven en vecka, och sen föddes hon tre veckor tidigt (37+0).
    Varför föddes hos för tidigt då? Bara så nyfiken då man själv är gravid! Glad
  • hojanna9

Hade tagit tre veckor ledigt innan båda förlossningarna. Första barnet kom ca 5 v för tidigt så det blev ingen ledighet innan, med andra barnet slutade jag jobba på en fre (3v innan bf) och hon kom på sönmorgon så typ ingen ledighet där heller ...

• lovegivespower
    hojanna9 skrev 2012-07-30 14:23:21 följande:
    Hade tagit tre veckor ledigt innan båda förlossningarna. Första barnet kom ca 5 v för tidigt så det blev ingen ledighet innan, med andra barnet slutade jag jobba på en fre (3v innan bf) och hon kom på sönmorgon så typ ingen ledighet där heller ...
    Okej!!! Glad Varför kom dina för tidigt?
  • narie24

Med första till tre veckor innan bf, hon föddes bf+5. Med andra blev jag sjukskriven ca 2 månader innan bf, han kom fyra dagar efter.

Svar på tråden Hur långt in i din graviditet jobbade du?