• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur långt in i din graviditet jobbade du?
  • Granen

Blev sjukskriven för 1.5 månad sedan och nu går jag på gp.
    Hemma 3.5 månad innan bebis med andra ord.
    Så skönt!

• Duckan

Jag kräktes i början på jobbet sen ont i iscias och fötterna.

• lovegivespower
    Duckan skrev 2012-07-30 14:49:09 följande:
    Jag kräktes i början på jobbet sen ont i iscias och fötterna.
    Då gjorde du det aktiva valet själv, du kunde ju vart hemma Flört
  • lovegivespower
    Granen skrev 2012-07-30 14:42:22 följande:
    Blev sjukskriven för 1.5 månad sedan och nu går jag på gp.
    Hemma 3.5 månad innan bebis med andra ord.
    Så skönt!
    {#emotions_dlg.flower}
  • Duckan

Nja, hade ju haft lika ont om jag satt hemma om dagarna, så funkar jag.

• lovegivespower
    Duckan skrev 2012-07-30 14:56:11 följande:
    Jo men kroppen kanske behövde vila hehe! Inte vet jag jag känner inte dig men jag hade lyssnat på kroppen Solig
  • lovegivespower
    Duckan skrev 2012-07-30 14:56:11 följande:
    Sen beror det nog på VAD man jobbar med också naturligt vis hehe! Att stå på ett lager och lyfta kartonger och ha det så i vecka 39 är nog ingen höjdare
  • GummiGutta

Första gången jobbade jag till v 32 tror jag, sen hade jag semester några veckor sen föräldraledigt och han hade inte mage att titta ut förrän bf+17 efter både igångsättning och akutsntt :) Jag tror att jag jobbade ungefär lika länge andra gången kanske en el två veckor till, och den unge herrn behövde man "bara" vänta 11 dagar efter beräknat på (fast det blev också akutsnitt). Jag har inget tungt jobb, sitter still på ett kontor, men man måste ha hjärnan med sej annars blir det bara pannkaka av alltihop, därför har jag gått så tidigt, för att hjärnan helt enkelt har legat hemma på sofflocket ;) Och så var jag rätt trött i ryggen också.

• lovegivespower
    GummiGutta skrev 2012-07-30 14:58:40 följande:
    Första gången jobbade jag till v 32 tror jag, sen hade jag semester några veckor sen föräldraledigt och han hade inte mage att titta ut förrän bf+17 efter både igångsättning och akutsntt :) Jag tror att jag jobbade ungefär lika länge andra gången kanske en el två veckor till, och den unge herrn behövde man "bara" vänta 11 dagar efter beräknat på (fast det blev också akutsnitt). Jag har inget tungt jobb, sitter still på ett kontor, men man måste ha hjärnan med sej annars blir det bara pannkaka av alltihop, därför har jag gått så tidigt, för att hjärnan helt enkelt har legat hemma på sofflocket ;) Och så var jag rätt trött i ryggen också.
    Kan tänka mig det... man blir det av att sitta vid datorn exempel tycker jag!!
Svar på tråden Hur långt in i din graviditet jobbade du?