• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur långt in i din graviditet jobbade du?
  • lovegivespower
    Duckan skrev 2012-07-30 15:12:57 följande:
    Men precis, jag hade ett ganska stillasitta kontorsarbete.
    Då så hehe! Solig
  • zest

Skulle ha varit ledig 1 och en halv vecka innan, men barnet kom lite tidigare i v.37 så jobbade in i det sista :)

• lovegivespower
    zest skrev 2012-07-30 15:27:16 följande:
    Skulle ha varit ledig 1 och en halv vecka innan, men barnet kom lite tidigare i v.37 så jobbade in i det sista :)
    Varför kom han/hon tidigare? Glad
  • lövet2

Jag svarade för mitt första barn. Då jobbade jag t o m dagen före förlossningen. Jag skulle sluta en vecka före bf, men babyn kom lite tidigare än så (bf-12).

• lovegivespower
    lövet2 skrev 2012-07-30 15:37:01 följande:
    Jag svarade för mitt första barn. Då jobbade jag t o m dagen före förlossningen. Jag skulle sluta en vecka före bf, men babyn kom lite tidigare än så (bf-12).
    Andra barnet då? Solig
  • lövet2
    lovegivespower skrev 2012-07-30 15:37:54 följande:
    Andra barnet då? Solig
    Nja, då jobbade jag ungefär fram t o m sjätte månaden, men sedan funkade det inte längre. Jag hade ett jobb där jag stod mesta tiden, och kroppen orkade inte.
  • lovegivespower
    lövet2 skrev 2012-07-30 15:48:13 följande:
    Nja, då jobbade jag ungefär fram t o m sjätte månaden, men sedan funkade det inte längre. Jag hade ett jobb där jag stod mesta tiden, och kroppen orkade inte.
    Okej förstår dig Glad
  • Anna Panna 81

Jobbar på kontor och jobbade till 2veckor innan beräknad förlossning. Hon kom på bf+4

• LillGris

Jobbade tills 60 dagar innan bf, det var maxgränsen för vad försäkringskassan godkände för havandeskapspenning. Hade nog behövt sluta en månad tidigare egentligen.

Är byggarbetare.

• lovegivespower
    LillGris skrev 2012-07-30 16:33:51 följande:
    Jobbade tills 60 dagar innan bf, det var maxgränsen för vad försäkringskassan godkände för havandeskapspenning. Hade nog behövt sluta en månad tidigare egentligen.
    Är byggarbetare.
    Jo det kan jag förstå då!!
Svar på tråden Hur långt in i din graviditet jobbade du?