• Melan

5 döttrar eller 5 söner?

Om du hade 5 barn, som bara fick vara av samma kön - vilket kön väljer du? Om du MÅSTE välja.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden 5 döttrar eller 5 söner?
  • Mercurialis

Vilken tur att man inte måste välja i verkliga livet för det är för mig helt omöjligt att välja. Det spelar ju ingen som helst roll. Men för att följa anvisningarna i omröstningen: jag väljer pojkar. Jag har två pojkar och de vill jag ju ha kvar

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Bling1975

Döttrar, annars skulle jag ju bli av med min lilla älskling. Men jag vill egentligen inte ha 5, en räcker så bra.

• La Lola

Def 5 söner.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • La Lola
    La Lola skrev 2012-08-03 16:33:01 följande:
    Def 5 söner.
    nä jag vill såklart inte byta bort de 2 döttrar jag har men det var ju inte det som var frågan i omröstningen heller.
  • Emmi27

Min första tanke var "Å fyfan, 5 tjejer i samma hus aldrig i livet". Så då blev valet lätt haha

• La Lola
    Emmi27 skrev 2012-08-03 17:16:37 följande:
    Min första tanke var "Å fyfan, 5 tjejer i samma hus aldrig i livet". Så då blev valet lätt haha
    Jag tänkte "5 tjejer som är kring tonåren....aldrig i livet!
  • nilam 74

jag röstade 5 st pojkar då dom är lungnare.
    jag har 5 st barn redan mellan 17 år och nyss fyllda 1 år,3 st flickor och 2 st pojkar,och pojkarna är 12 år och 16 år och mycket lunganare än sina systrar.flickorna är 1 år 8 år och 17 år och dom märks mycket mer än sina bröder.till och med den lilla har humör.men skulle inte vilja vara utan nån av dom. 

• Louella

5 döttrar. Älskar familjer med många tjejer och kvinnor eftersom jag själv växte upp så.

Svar på tråden 5 döttrar eller 5 söner?