5 döttrar eller 5 söner?
Om du hade 5 barn, som bara fick vara av samma kön - vilket kön väljer du? Om du MÅSTE välja.
Om du hade 5 barn, som bara fick vara av samma kön - vilket kön väljer du? Om du MÅSTE välja.
*skickar över lustgasen*
*skickar över lustgasen*Kvittar mig. De flesta här resonerar som så att fem tonårsflickor hade varit rena rama helvetet, men det är ju inte så sannolikt att ALLA fem är i puberteten samtidigt. Jag håller med om att flickor är jobbigare i tonåren, men pojkar är jobbigare när de är "små". Tre av varje hade varit perfekt!
Har redan en son, så skulle lätt vilja ha 4 till. Aldrig att jag skulle välja bort sonen mot 5 flickor
Heisan: haha, oh herregud! Det måste vara lite jobbigt! Men värt det! Det gäller att veta hur man ska hantera de små liven :)
Absolut 5 tjejer för att ja, tjejer är bäst! Förmodligen mest troligt att få barnbarn om man har många döttrar och någon som ställer upp för en på åldern höst...
Har idag 2 döttrar och en son.
Väljer 5 döttrar lätt, aldrig att sonhustrur skulle ta hand om oss lika gärna som sina egna föräldrar.
När vi blir gamla kommer det inte finnas varken ålderdomshem eller pension, så vi kommer få vara tacksamma för de döttrar vi har då.
5 söner.
Då skulle min sambo kunna föra sina namn vidare.