• Melan

5 döttrar eller 5 söner?

Om du hade 5 barn, som bara fick vara av samma kön - vilket kön väljer du? Om du MÅSTE välja.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden 5 döttrar eller 5 söner?
  • Lajkie

Har två döttrar och en pojke.

Hade jag måsta välja mellan 5 av samma så blev det flickor.
    Anledning? Känns som att en mormor har mer tillgång till barnen av FL att döma iallafall.....

• lövet2

Om jag ska rösta ur en helt och hållet självisk synvinkel, så blir det 5 döttrar. Jag har både flickor och pojkar och har upplevt för- och nackdelar, men jag tänker på när de blir större. Vill jag ha 5 svärsöner eller 5 svärdöttrar ...?

• Emmi27
    La Lola skrev 2012-08-03 17:22:29 följande:
    Jag tänkte "5 tjejer som är kring tonåren....aldrig i livet!
    Haha ja, den tanken gick hand i hand med min. Jag såg liksom mig själv x 5 framför mig och fick en smärre hjärtattack bara av tanken >_<
  • La Lola
    Emmi27 skrev 2012-08-04 00:06:06 följande:
    Haha ja, den tanken gick hand i hand med min. Jag såg liksom mig själv x 5 framför mig och fick en smärre hjärtattack bara av tanken >_<
    Jag såg 5 st av min 12-åring....
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Heisan

Jag har 3 döttrar o 1 son, jag älskar grabben men jag förstår mig inte på honom o hur han resonerar ibland. Trots pms o humörväxlingar så skulle jag välja 5 döttrar. 5 killar skulle driva mig till vansinne...

När du tittar på himlen vad ser du då? Stjärnorna eller universum?
  • Emmi27
    La Lola skrev 2012-08-04 00:12:34 följande:
    Jag såg 5 st av min 12-åring....
    Ta ett djupt andetag och lägg dig i framstupa sidoläge, ambulans på väg!

• La Lola
    Emmi27 skrev 2012-08-04 00:20:23 följande:
    Ta ett djupt andetag och lägg dig i framstupa sidoläge, ambulans på väg!

Hahahahahaha!
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • MalinEddie

Jag bryr mig inte om vilket kön mina bar har. Däremot vill jag inte ha fem barn. Jag kan omöjligt rösta med andra ord eftersom könet måste var viktigt och man måste vilja ha fem barn eller inga alls i denna omröstning.

Svar på tråden 5 döttrar eller 5 söner?