5 döttrar eller 5 söner?
Om du hade 5 barn, som bara fick vara av samma kön - vilket kön väljer du? Om du MÅSTE välja.
Om du hade 5 barn, som bara fick vara av samma kön - vilket kön väljer du? Om du MÅSTE välja.
Pojkar! Dels så har jag en son, men ingen dotter så det är det jag känner till. Sen har jag själv varit tjej i tonåren och jag tänkte att om man dubblar det två gånger och ytterligare en tjej till på det... Naaae.
Har redan 3 döttrar så väljer 5 döttrar då :)
Söner såklart. Killar ska det va!
haha jag har haft fem tonårsdöttrar i samma hus och konstigt nog så gick det bättre än vad man kan tro, även om det var en del tjafs ibland
jag kan faktiskt inte välja, inte ens om man skulle sätta en pistol mot huvudet på mig pga att det är så olika och så underbart med både ok på så olika sätt.
Döttrar. Har alltid haft tanken att det spelar mindre roll om jag får en son men minst en dotter vill jag ha.
Pojkar!
Är uppvuxen i en familj med fem döttrar, och skulle gärna ha det samma. Lite tråkigt dock att ständigt mötas av kommentarer som ville fina föräldrar så gärna ha en pojke (nej, de ville ha många BARN) och stackars din pappa (en man som angående kön hos väntade barnbarn påtalade att det ju verkligen inte spelar roll). För övrigt delar jag och min pappa många intressen, liksom min mamma och jag delar många andra. Eftersom det är relativt stor åldersakillnad mellan äldst och yngst, drygt tio år, så befann sig aldrig alla i tonåren samtidigt, måste jag tillägga, eftersom det verkar vara den största farhågan angående döttrar. Förresten måste jag bara tillägga att fem söner vore lika bra som fem döttrar.
5 pojkar. Är en riktig pojkmamma
. Lite bomull i öronen stökiga dagar så skulle det gå finfint
Söner. Även om jag älskar min dotter men tänk 5 stycken tonårsflickor! *ryser*
Döttrar... Har tre och det är spännande. Nu är den äldsta bara 8 än så det lär nog bli än mer spännande sedan...