Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?
Hej,
är 24 år och väntar första barnet i oktober. Är det någon annan där ute som också ska ha barn i höst och som kanske vill ses senare och umgås för att göra ledigheten lite roligare?
Hej,
är 24 år och väntar första barnet i oktober. Är det någon annan där ute som också ska ha barn i höst och som kanske vill ses senare och umgås för att göra ledigheten lite roligare?
I söndags morse blev jag mamma till vår son! Vattnet gick på lördagen vid 12, värkarna drog igång vid fem och runt åtta kraftiga sådana. Sen åkte vi in till DS.
Nämen gud vad roligt! Jag ryser och ler så fånigt!
stort grattis! Gick allting bra? Mår ni bra? Har ni fått någon ro hemma i veckan? Känns det konstigt att vara mamma?
Maken hälsar och grattar till er också!
Nämen vilken dag! Stort stort grattis Marla! Hur gick det för er? Mår ni bra? Tar storasyster det bra?
Grattis Marla! :)
Tack så mycket, vi mår jättebra. Just nu sover han vid mitt bröst - så mysigt!
Kram till er båda
Mysigt! Är avis på er som får träffa era små nu. Själv har jag nu 39 dagar till bf
känns iofs som det var bara för någon vecka sedan jag var på 99 dagar så tiden kommer nog gå fort (om jag inte går över för då sniglar den väl sig fram...).
Skönt att ni mår bra iaf!
Parkerade just en "lånebil" (lånar av svärföräldrarna för veckohandling) på "er" parkering och tänkte att här bor en en vecka gammal bebis! Själva så köpte vi våra två första paket blöjor idag. Lär väl bli hundratals paket...
Kram på er!