• Anonym

liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård

hej, för någon natt sedan kunde jag inte sova och så stoppade jag in handen i pojkvänens kallingar för att känna lite på hans snopp ( jag vet att de va dumt att göra de när han sov mem kunde inte låta bli för jag tycker slaka snoppar är så mysiga på nått sätt.. ) hur som helst upptäckte jag då att hans snopp är jätteliten när den är slak ! han är så stor när han är hård bland de största jag varit med om så blev så konstigt, brukar de va så ö ? mitt ex va typ lika stor hård som slak ! och annars har jag bara träffat på hårda stnoppar

• Svar på tråden liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård
  • Anonym (Vanessa)

Absolut kan de vara så, haft en kille själv som vart så.

• Anonym (not that big)

Han är en "grower". Min växer från ca 5-6 cm slak till sådär 15-16 cm vid stånd. Omkretsen växer från 9 till 10 cm. Klart underkänd enligt gängse FL-standard. Var glad att den är stor när den är hård.

• studentbruttan29

He´s a grower not a shower baby.

• Anonym

Min gubbes e likadan, jätteliten slak, men tokstor när den är hård, på gränsen till för stor, jätteskumt tyckte jag i början nu har jag vant mej och tycker det är ganska häftigt faktiskt att något så litet kan växa så mycke hehe.

Tidigare har jag oxå bara varit med sånna som bara blir hård men storleken är densamma typ 

• glad i livet

:-O

Jag trodde i min enfald att alla snoppar var små och söta och sen växte sig stora. Men det finns alltså snoppar som inte ändrar form?

• Anonym
    nile10 skrev 2012-08-16 07:03:36 följande:
    Teleskopkuk är oxå ett smeknamn...

Jasså är det ett vedertaget smeknamn? Hade sex med liten kille som påstått att han hade stor. Fast den var stenhård påstod han att den kunde va större och att han hade "teleskopkuk" men det kändes fan som en lögn pga råståndet. Obs, det var han som påpekade att kuken einte var så stor som han påstått innan, inte jag. Jag höll god min i fult spel. :)
  • Anonym (liten men stor)

Jo, en snöpp kan växa upp till ung 60% från slak till hård tror jag att jag läst mig till om jag minns rätt. Min kan efter träning eller match vara ynka 5 cm för att vid upphetsning resa sig till 17 cm. Så jag är väl en s.k. grower

• Anonym (Krille)

Känner igen mig helt i det du skriver TS är sjäv en sk "grower" hyfsat liten i slakt läge men ökar upp till ca 17-18 (beroende på mätning) i hårt läge, kan ju säga att det överraskat en del tjejer Tungan ute

• Furstinna

Han har en "blodkuk". En som växer jättemkt, övriga har "köttkuk" :)

Svar på tråden liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård