• Anonym

liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård

hej, för någon natt sedan kunde jag inte sova och så stoppade jag in handen i pojkvänens kallingar för att känna lite på hans snopp ( jag vet att de va dumt att göra de när han sov mem kunde inte låta bli för jag tycker slaka snoppar är så mysiga på nått sätt.. ) hur som helst upptäckte jag då att hans snopp är jätteliten när den är slak ! han är så stor när han är hård bland de största jag varit med om så blev så konstigt, brukar de va så ö ? mitt ex va typ lika stor hård som slak ! och annars har jag bara träffat på hårda stnoppar

• Svar på tråden liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård
  • Anonym (Krille)
    Anonym (fru sedan länge) skrev 2012-08-17 12:17:06 följande:
    Denna tråden gjorde mig lite förvånad. Kanske för att jag har såpass lite att jämföra med. Jag trodde det normala var att snoppen växte mycket i erigerat tillstånd men att skillnaderna mellan snoppar för det mesta minskar då jämfört med i slakt tillstånd.

Någon undrade vad vi tyckte om snoppar som växer, själv kan jag säga att det är skönt. Jag älskar att få in en halvslak snopp som sen får växa i mig så att den fyller upp mig. Det är en underbar känsla och leder till väldig snabb orgasm. Överlag så brukar det gå lättare för mig då snoppen inte är stenhård, den formar sig då bättre efter mig och kommer åt fler av mina erogena zoner.
    Intressant svar, kul med en tjej/kvinnas syn på "growers" men började fundera på en sak, är det inte lite problem med att få in en "halvslak" i dig? eller hur har du löst detta?
  • Anonym
    Anonym (fru sedan länge) skrev 2012-08-17 12:17:06 följande:
    Någon undrade vad vi tyckte om snoppar som växer, själv kan jag säga att det är skönt. Jag älskar att få in en halvslak snopp som sen får växa i mig så att den fyller upp mig. Det är en underbar känsla och leder till väldig snabb orgasm. Överlag så brukar det gå lättare för mig då snoppen inte är stenhård, den formar sig då bättre efter mig och kommer åt fler av mina erogena zoner.
    Intressant, jag har inget emot att ligga när min kuk inte är super hård, tycker det är ganska skönt, ibland slaknar den också under tiden, men jag kör på. Däremot blir inte tjejen lika nöjd, vad händer?
  • Ovidius

Har själv varit en utpräglade grower. Låg väl på 8cm i slakt tillståmd när jag var 20. Nu ligger jag på ca 12.

Det är idealiskt att vara grower. Mycket praktiskt vid idrottande både under träning och match, men även när man duschar :  inga bögar eller halvbögar glor på den.

På jobbet vill man inte att tjejerna skall kolla en i skrevet.   Där vill jag fokusera på annat än sex.
     Sen bllir den stor när man behöver det, en tillväxt på 300 % imponerar!

Jag ville dock ha en "shower" när man gick på disco eller date.  Eller när man badar näck med flickvännens kompisar. Som en skribent nämnde: Dom tyckte synd om mig.

• Anonym
    Ovidius skrev 2012-08-17 13:00:02 följande:
      Jag ville dock ha en "shower" när man gick på disco eller date.  Eller när man badar näck med flickvännens kompisar. Som en skribent nämnde: Dom tyckte synd om mig.
    Ja, exakt. Vid bastubad är det praktiskt med showers. Men jag har börjat ignorera min "lilla slaka kuk" nuförtin. Jag vet att den funkar med kvinnorna och effekten på min flickvän när jag stoppar in en slak i henne och den börjar växa är FÖR bra. :)
  • snäckansand
    På jobbet vill man inte att tjejerna skall kolla en i skrevet.   Där vill jag fokusera på annat än sex.
     Sen bllir den stor när man behöver det, en tillväxt på 300 % imponerar!

36 cm????!!!!
  • viseversa

Trodde det var allmän kunskap att man vet att penisen oftast är mycket mindre i slakt tillstånd?

• Anonym (Krille)
    snäckansand skrev 2012-08-17 13:18:36 följande:
    36 cm????!!!!

*ASG* fantasin är det inte fel på iaf
  • Anonym (Krille)
    viseversa skrev 2012-08-17 13:19:45 följande:
    Trodde det var allmän kunskap att man vet att penisen oftast är mycket mindre i slakt tillstånd?

Verkar som du inte riktigt förstått innehållet i tråden, en "grower" är en kuk som växer till sig med väsentlig storlek i förhållande till slakt tillstånd (dvs mer än vad som är "normal intervall"). Naturligtvis växer alla sig större i relation till slakt tillstånd men detta innebär inte med automatik att det rör sig om en sk "grower"
  • viseversa
    Anonym (Krille) skrev 2012-08-17 13:30:15 följande:

Verkar som du inte riktigt förstått innehållet i tråden, en "grower" är en kuk som växer till sig med väsentlig storlek i förhållande till slakt tillstånd (dvs mer än vad som är "normal intervall"). Naturligtvis växer alla sig större i relation till slakt tillstånd men detta innebär inte med automatik att det rör sig om en sk "grower"
    Ja men nu vet vi ju inte om ts överdriver heller=). Och nej det är inte konstigt att snoppen blir väsentligt större. 
  • Ovidius
    snäckansand skrev 2012-08-17 13:18:36 följande:
    36 cm????!!!!

alltså när den var 7-8 cm i 20-årsåldern
Svar på tråden liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård