• Anonym

liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård

hej, för någon natt sedan kunde jag inte sova och så stoppade jag in handen i pojkvänens kallingar för att känna lite på hans snopp ( jag vet att de va dumt att göra de när han sov mem kunde inte låta bli för jag tycker slaka snoppar är så mysiga på nått sätt.. ) hur som helst upptäckte jag då att hans snopp är jätteliten när den är slak ! han är så stor när han är hård bland de största jag varit med om så blev så konstigt, brukar de va så ö ? mitt ex va typ lika stor hård som slak ! och annars har jag bara träffat på hårda stnoppar

• Svar på tråden liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård
  • Anonym
    Anonym (förvånad) skrev 2012-08-17 18:49:19 följande:
    Jag blir lite förvånad när jag läser detta. Inte gällande centimetrar hit och dit. Men just det faktum att hon inte verkar haft en aning om hur den såg ut i slakt tillstånd.
    Jag och min man går omkring nakna för varandra när vi duschat och så. Vi skäms inte förvarandra, utan ser det som naturligt. 
    Fast ni kanske inte bor ihop, utan bara sover över hos varandra ibland.
    Ja vi har bara träffats ett halvår och är unga, bor fortfarande hemma båda två så jag har bara sett den hård även om vi ofta sover nakna men då sover vi ju, ända gången jag sett den slak är direkt efter sex och då är den ju fortfarande ganska stor blev dom jag nämnts förvånad hade räknat med att den skulle vara dubbelt iaf, vet ju att dom växer men de här är så extrem skillnad ( tycker jag )      
  • Anonym

Hmm. Jag trodde detta var det vanligaste (att den växer reeejät alltså).

• Anonym
    honkie skrev 2012-08-17 14:13:47 följande:

Mja. Jag tror det är något som många bara fått för sig. Att växa det dubbla är extremt ovanligt. När ni ser de "små snopparna" så uppskattar ni att de är ca 4-6 cm men har någon egentligen mätt?

I alla fall tillräckligt vanligt med fördubbling för att det skall finnas en "inoficiell term för det". Jag har själv sådan.
  • honkie
    Anonym skrev 2012-08-21 08:03:14 följande:
    I alla fall tillräckligt vanligt med fördubbling för att det skall finnas en "inoficiell term för det". Jag har själv sådan.

Men har du mätt den i båda lägen? Förresten så varierar en slak penis rejält, alltså för en och samma person.
  • Ovidius
    Anonym skrev 2012-08-17 22:07:53 följande:
    Ja vi har bara träffats ett halvår och är unga, bor fortfarande hemma båda två så jag har bara sett den hård även om vi ofta sover nakna men då sover vi ju, ända gången jag sett den slak är direkt efter sex och då är den ju fortfarande ganska stor blev dom jag nämnts förvånad hade räknat med att den skulle vara dubbelt iaf, vet ju att dom växer men de här är så extrem skillnad ( tycker jag )      

hÄRLIGT att ni har kvar spänningen i Ert förhållande o inte springer omkring nakna för varann och "skämmer " bort varandra med massa naken hud.
  • mamma 10
    viseversa skrev 2012-08-17 15:14:25 följande:
    Jag vet inte vad du har sett för penisar. Men dom jag har sett har varit BETYDLIGT mindre i slakt tillstånd än i erektion!

Det ÄR ju DET tråden handlar om!! Att en del snoppar är små slaka=growers, andra är större när de är slaka och blir heller inte så mkt större i eregerat tillstånd=growers.

Du verkar inte fatta vad denna tråd handlar om.....
  • Anonym (Frida)
    Ovidius skrev 2012-08-21 11:41:03 följande:
    hÄRLIGT att ni har kvar spänningen i Ert förhållande o inte springer omkring nakna för varann och "skämmer " bort varandra med massa naken hud.
    Låter ju skittrist.
  • Anonym (Krille)
    mamma 10 skrev 2012-08-21 12:15:40 följande:

Det ÄR ju DET tråden handlar om!! Att en del snoppar är små slaka=growers, andra är större när de är slaka och blir heller inte så mkt större i eregerat tillstånd=growers.
    Du verkar inte fatta vad denna tråd handlar om.....

Exakt vad jag skrivit innan! tydligen en del som inte alls fattat vad tråden handlar om!
    Har snackat med en kompis som läst sexilogi på högskolan och hon säger att en "grower" är en kuk som växer mer än 3 gånger räknat mot slakt tillstånd (vilket gör att relativt stora kukar i slakt läge inte kan vara "growers") och att en "shower" är en kuk som inte växer mer än ca 1-2 cm mer i hårt läge jämfört med slakt läge.
  • Anonym
    Anonym (Frida) skrev 2012-08-21 12:24:48 följande:
    Låter ju skittrist.
    att ha kläder på sig ? jag skulle inte känna mig bekväm att gå runt naken hos honom pga att han bor hos sina föräldrar.. vi är båda 18 och bor hemma som jag nämnde förut men vi spendera en del tid nakna så klart,men mest när vi ska sova eller har sex och då är han ju inte slak! 
  • Anonym
    honkie skrev 2012-08-21 08:26:16 följande:

Men har du mätt den i båda lägen? Förresten så varierar en slak penis rejält, alltså för en och samma person.

Nu är detta ingen viktig fråga. Kärleken o känslor är viktigare . jag brukar inte mäta med linjal. Visst varierar en slak också  men för min del är det ofta mer än en fördubbling,kanske närmare en tredubbling än en fördubbling . Så mycket är jag säker på. Men egentligen är det slöseri med tid att diskutera detta. Kärlek är viktigare för mig än penisstorlek och bröststorlek osv.
Svar på tråden liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård