• Anonym

liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård

hej, för någon natt sedan kunde jag inte sova och så stoppade jag in handen i pojkvänens kallingar för att känna lite på hans snopp ( jag vet att de va dumt att göra de när han sov mem kunde inte låta bli för jag tycker slaka snoppar är så mysiga på nått sätt.. ) hur som helst upptäckte jag då att hans snopp är jätteliten när den är slak ! han är så stor när han är hård bland de största jag varit med om så blev så konstigt, brukar de va så ö ? mitt ex va typ lika stor hård som slak ! och annars har jag bara träffat på hårda stnoppar

• Svar på tråden liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård
  • P30

Har aldrig hört begreppen heller, men min är också sådan. Om jag badar riktigt kallt så den är så liten som möjligt är den väl 4cm ungefär. Den är 18 när den är stor. En vanlig dag rätt ur kallingarna är den kanske 8 cm.

Funderar på att ladda upp före och efter-bilder någonstans, borde ju finnas någon sådan plats där det kan ske anonymt...

Det där har ju gjort att jag alltid trott att jag har superliten kuk - det är inte så ofta man normalt ser andra män BÅDE i styvt och slakt tillstånd. Inte förrän jag och nuvarande sambon blev swingers, plötsligt insåg jag att jag faktiskt hade betydligt större än snittet.

Lite om mätning: inte så många som kan mäta korrekt tydligen! :)
    www.snoppen.se/

(När det gäller mätning tycker jag dock att de har fel gällande just omkretsen. Den skall mätas vid största omkrets bakom ollonet, i övrigt korrekt.) 

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Vit Lilja

Min sambos har pyttepytte liten slak, och det är flera som varit och badat mm med oss som nästan tycker synd om mig. Herregud, dom skulle bara veta!!! Första gången blev jag nästan rädd hahahaha

• Tom Araya

Det är väl allmänt känt att kukar som är stora även som slaka växer rätt lite vid erektion.

• Anonym (Krille)

Verkar ju i tråden som ALLA är sk "growers" nu helt plötsligt! haha Flört

• Anonym (Upplyst)
    Anonym (Krille) skrev 2012-08-16 13:20:29 följande:

tjaaa.... Har faktiskt bara haft ett förhållande och det är mitt nuvarande men kan lätt säga att farsan har nästan dubbelt så stor och grov som pojkvännens när han inte har stånd. Sen kan ju min brist på erfarenhet inte avgöra om det är farsan som har groteskt stor eller killen som har liten. Vet inte vad som e normalt ang kött och blodsnoppar :P
  • Anonym (kul..)

Min man är likadan...Jag har märkt att man aldrig kan veta hur stor en kuk blir vid stånd bara av att se den i slakt tillstånd...ofta är det dom kukarna som är små slaka, som blir störst av lite uppmuntran..;)

• Anonym (Frida)

Min man har en stor vid slakt tillstånd med och sen ännu större...och det är jag mycket glad för...tack för det!!!

• Bonsaiii

Tom araya
    Stämmer inte på min gubbe, stor slak som de flesta hårda jag sett innan. Och ännu större hård!

• Anonym

hahaja där ser man, en till sak som jag tänkte på.. han låg ju på rygg så kan den typ åkt in en bit i själva kroppen eller är han helt enkelt bara så liten slak? först blev jag lite ledsen när den va så liten men är nöjd att den blir så stor hård iaf! tycker om när killen lägger snoppen mellan mina ben när vi skedär innan vi ska sova men tror inte min nuvarande kommer nå så långt men får vara glad för att den iaf kan tillfredställa mig sexuellt ! 

Svar på tråden liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård