• Anonym

liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård

hej, för någon natt sedan kunde jag inte sova och så stoppade jag in handen i pojkvänens kallingar för att känna lite på hans snopp ( jag vet att de va dumt att göra de när han sov mem kunde inte låta bli för jag tycker slaka snoppar är så mysiga på nått sätt.. ) hur som helst upptäckte jag då att hans snopp är jätteliten när den är slak ! han är så stor när han är hård bland de största jag varit med om så blev så konstigt, brukar de va så ö ? mitt ex va typ lika stor hård som slak ! och annars har jag bara träffat på hårda stnoppar

• Svar på tråden liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-16 22:40:44 följande:
    hahaja där ser man, en till sak som jag tänkte på.. han låg ju på rygg så kan den typ åkt in en bit i själva kroppen eller är han helt enkelt bara så liten slak? först blev jag lite ledsen när den va så liten men är nöjd att den blir så stor hård iaf! tycker om när killen lägger snoppen mellan mina ben när vi skedär innan vi ska sova men tror inte min nuvarande kommer nå så långt men får vara glad för att den iaf kan tillfredställa mig sexuellt ! 
    Det är häpnadsväckande för mig hur ni diskuterar. Skulle vilja se en tråd där en man diskuterar med hela världen om hans tjejs för små bröst, eller för feta röv, eller för slappa fitta eller liknande.

Otroligt att man skamlöst har rätt att diskutera killars kroppar - och få hundratals svar - utan att någon ens höjer på ögonbrynen över det.

Nu blir jag egentligen inte så upprörd, ska istället ta och starta en tråd där jag beskriver min frus fitta ingående för att kolla efter om allt är normalt med den.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-17 00:06:07 följande:
    Det är häpnadsväckande för mig hur ni diskuterar. Skulle vilja se en tråd där en man diskuterar med hela världen om hans tjejs för små bröst, eller för feta röv, eller för slappa fitta eller liknande.

Otroligt att man skamlöst har rätt att diskutera killars kroppar - och få hundratals svar - utan att någon ens höjer på ögonbrynen över det.

Nu blir jag egentligen inte så upprörd, ska istället ta och starta en tråd där jag beskriver min frus fitta ingående för att kolla efter om allt är normalt med den.
    moget.. de är inge fel alls på min pojkväns snopp den är perfekt ! Men jag blev så förvånad och nyfiken när jag upptäckte de, jag mena den fyller sin funktion lysande för han är alltid hård när jag är sugen och då är den enorm, jag tycker de är bra att man kan få reda på saker som man inte vill fråga om ifall de skulle såra. (när den sitter på en kille som vet hur han använder den behöver den inte vara enorm heller, har hittills inte träffat någon som inte kunna tillfredsställa mig, och kan han de så är snoppen bra oavsett storlek.) 
  • Anonym (Moa)

Min mans snopp finns nästan inte alls när den är slak, försvinner liksom in i ett hudveck. Ibland om han är varm kan den vara lite större. Vid stånd blir den runt 15 cm.

• Sven Erik Johansson
    Anonym skrev 2012-08-15 22:39:00 följande:
    hej, för någon natt sedan kunde jag inte sova och så stoppade jag in handen i pojkvänens kallingar för att känna lite på hans snopp ( jag vet att de va dumt att göra de när han sov mem kunde inte låta bli för jag tycker slaka snoppar är så mysiga på nått sätt.. ) hur som helst upptäckte jag då att hans snopp är jätteliten när den är slak ! han är så stor när han är hård bland de största jag varit med om så blev så konstigt, brukar de va så ö ? mitt ex va typ lika stor hård som slak ! och annars har jag bara träffat på hårda stnoppar
    Det är inte helt ovanligt. Den typen har jag sett kallas för "grower" i engelskspråkig text. De som har långt organ i slakt tillstånd får ibland inte så stor ökning i storlek då de får erektion medans vissa som har relativt liten i slakt tillstånd får en stor ökning.

Kort sagt: I erigerat tillstånd jämnas skillnaderna iblnand liksom ut. Det har ibland sagts att afrikanska män har i snitt längre än europeiska, men sedan läste jag att det kanske kan stämma i slakt tillstånd men att i erigerat var det tvärtom. Så det här med storlek är inte så enkelt.

Någon sade dock att det betydelsefulla är "the way he swings it" 
  • Anonym (Krille)
    Sven Erik Johansson skrev 2012-08-17 08:09:27 följande:
    Det är inte helt ovanligt. Den typen har jag sett kallas för "grower" i engelskspråkig text. De som har långt organ i slakt tillstånd får ibland inte så stor ökning i storlek då de får erektion medans vissa som har relativt liten i slakt tillstånd får en stor ökning.

Kort sagt: I erigerat tillstånd jämnas skillnaderna iblnand liksom ut. Det har ibland sagts att afrikanska män har i snitt längre än europeiska, men sedan läste jag att det kanske kan stämma i slakt tillstånd men att i erigerat var det tvärtom. Så det här med storlek är inte så enkelt.

Någon sade dock att det betydelsefulla är "the way he swings it" 

Har också kollat upp det där med "grower" nu efter att läst igenom tråden,  tydligen är det ofta är dom med små i slakt tillstånd som blir störst vid "hårt läge" skumt men sant (har ju inte sett direkt så många i "hårt läge" själv haha så är väl mer ni tjejer som har kolla på detta Tungan ute )
  • Gopher

Kallas även teleskop kuk. Av en anledning :)

• Anonym

Min är 8 cm å den blir rund 20 cm när bli hård.

• Anonym (Krille)
    Anonym skrev 2012-08-17 11:05:10 följande:
    Min är 8 cm å den blir rund 20 cm när bli hård.

auch! inte kul för dig att den blir rund Cool
  • Anonym (fru sedan länge)

Denna tråden gjorde mig lite förvånad. Kanske för att jag har såpass lite att jämföra med. Jag trodde det normala var att snoppen växte mycket i erigerat tillstånd men att skillnaderna mellan snoppar för det mesta minskar då jämfört med i slakt tillstånd.

Någon undrade vad vi tyckte om snoppar som växer, själv kan jag säga att det är skönt. Jag älskar att få in en halvslak snopp som sen får växa i mig så att den fyller upp mig. Det är en underbar känsla och leder till väldig snabb orgasm. Överlag så brukar det gå lättare för mig då snoppen inte är stenhård, den formar sig då bättre efter mig och kommer åt fler av mina erogena zoner.

Svar på tråden liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård