• Anonym

liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård

hej, för någon natt sedan kunde jag inte sova och så stoppade jag in handen i pojkvänens kallingar för att känna lite på hans snopp ( jag vet att de va dumt att göra de när han sov mem kunde inte låta bli för jag tycker slaka snoppar är så mysiga på nått sätt.. ) hur som helst upptäckte jag då att hans snopp är jätteliten när den är slak ! han är så stor när han är hård bland de största jag varit med om så blev så konstigt, brukar de va så ö ? mitt ex va typ lika stor hård som slak ! och annars har jag bara träffat på hårda stnoppar

• Svar på tråden liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård
  • Anonym (AR)

Haha man lär sig något nytt varje dag! Att det fanns så många olika namn hade jag ingen aning om

• Anonym
    Anonym (liten men stor) skrev 2012-08-16 08:26:52 följande:
    Jo, en snöpp kan växa upp till ung 60% från slak till hård tror jag att jag läst mig till om jag minns rätt. Min kan efter träning eller match vara ynka 5 cm för att vid upphetsning resa sig till 17 cm. Så jag är väl en s.k. grower
    Eh, då växer ju din med ca 240%
  • glad i livet
    Anonym skrev 2012-08-16 09:33:36 följande:
    Eh, då växer ju din med ca 240%

Jo, men beroende på hur mannen sitter eller så kan den ju vara pytteliten.. och sen i normaltillstånd vara iaf minst dubbelt så stor och sen erigerat kanske 150% av normaltillståndet i värsta eller bästa fall.
  • 110

Min kuk är med sån.... Liten slak men växer sig riktigt grov...

• Anonym (Krille)

hade ju varit kul att veta vad ni tjejer tycker om sk "growers" Tungan ute eftersom jag har en sån själv

• Anonym

Jo, min andra hälft är likadan. Blev mäkta förvånad första gången jag upptäckte det. Men det har bara med anatomin att göra, hur mycket vävnad och svällkroppar killen har, något som skiftar mellan olika personer. 

Vad man tycker om det? Så länge den fungerar som den ska och mannen är "med på banan" i övrigt spelar resten ingen som helst roll.     

• Anonym (Älskar kuk)

spelar roll hur den växer viktigaste är att den gör sitt jobb.

• Jimmie01
    Anonym skrev 2012-08-16 12:11:26 följande:
    Jo, min andra hälft är likadan. Blev mäkta förvånad första gången jag upptäckte det. Men det har bara med anatomin att göra, hur mycket vävnad och svällkroppar killen har, något som skiftar mellan olika personer. 

Vad man tycker om det? Så länge den fungerar som den ska och mannen är "med på banan" i övrigt spelar resten ingen som helst roll.     
    var det jag menade, alltså om ni blir helt förvånande när ni märker att det är en sk "grower" för jag gissar på att alla med små i slakt läge inte är det Flört
  • Anonym (Upplyst)

Trodde också att snoppar hade en fast storlek innan jag träffade min kille. Har ju bara haft farsgubbens att utgå från ( min familj har en liten ovana att inte låsa toadörren när vi duschar så därför har man väll fått lite ofrivilliga glimtar titt som tätt) min kille är stor när han är hård men pytteliten i övrigt. Tog upp saken med honom och han sa att det fins köttsnoppar ( de som alltid e stora) och så fins det blodsnoppar ( de som växer närde fylls med blod av ståndet) tänk vad mycket spännande de glömde berätta för en på sexualkunskapen i skolan när man var yngre XD

• Anonym (Krille)
    Anonym (Upplyst) skrev 2012-08-16 13:16:58 följande:
    Trodde också att snoppar hade en fast storlek innan jag träffade min kille. Har ju bara haft farsgubbens att utgå från ( min familj har en liten ovana att inte låsa toadörren när vi duschar så därför har man väll fått lite ofrivilliga glimtar titt som tätt) min kille är stor när han är hård men pytteliten i övrigt. Tog upp saken med honom och han sa att det fins köttsnoppar ( de som alltid e stora) och så fins det blodsnoppar ( de som växer närde fylls med blod av ståndet) tänk vad mycket spännande de glömde berätta för en på sexualkunskapen i skolan när man var yngre XD

haha! lite roligt inlägg ju Tungan ute men vadå skiljer din killes storlek så mkt åt i storlek då?

Verkar som ni tjejer är rätt insatta i "ämnet" iaf ju Tungan ute

Svar på tråden liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård