• Anonym

liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård

hej, för någon natt sedan kunde jag inte sova och så stoppade jag in handen i pojkvänens kallingar för att känna lite på hans snopp ( jag vet att de va dumt att göra de när han sov mem kunde inte låta bli för jag tycker slaka snoppar är så mysiga på nått sätt.. ) hur som helst upptäckte jag då att hans snopp är jätteliten när den är slak ! han är så stor när han är hård bland de största jag varit med om så blev så konstigt, brukar de va så ö ? mitt ex va typ lika stor hård som slak ! och annars har jag bara träffat på hårda stnoppar

• Svar på tråden liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård
  • Anonym

There's showers and there's growers.

• honkie
    Anonym skrev 2012-08-21 15:17:54 följande:
    Nu är detta ingen viktig fråga. Kärleken o känslor är viktigare . jag brukar inte mäta med linjal. Visst varierar en slak också  men för min del är det ofta mer än en fördubbling,kanske närmare en tredubbling än en fördubbling . Så mycket är jag säker på. Men egentligen är det slöseri med tid att diskutera detta. Kärlek är viktigare för mig än penisstorlek och bröststorlek osv.

Jovisst, så tänkte jag också tills jag en dag stod med ett måttband i bara kallingar och tänkte what the fuck. Jag kan nästan lova dig att tredubblingar inte förekommer om man endast snackar längd. Snackar vi volym så är det säkert vanligt.
  • Emy88
    honkie skrev 2012-08-26 09:54:26 följande:

Jovisst, så tänkte jag också tills jag en dag stod med ett måttband i bara kallingar och tänkte what the fuck. Jag kan nästan lova dig att tredubblingar inte förekommer om man endast snackar längd. Snackar vi volym så är det säkert vanligt.
    Jodå, tredubblingar förekommer ;) 
  • Anonym (Grower?)
    Emy88 skrev 2012-08-26 12:32:00 följande:
    Jodå, tredubblingar förekommer ;) 
    Jag har hört talas om att det kallas massa annat, men grower lätt ju bättre. Jag själv har inte större än kanske 4-5 cm när den är som minst (kallt eller liknande) Men har mellan 15-17 cm i stånd. Då borde jag kunna titeln Grower ;)

• Anonym

Det har min sambo med.. Den är inte jätte liten men mindre än medel som slak.. Men så växer den sig riktigt stor när den är hård tycker om den i båda tillstånd :-P

• Anonym (Grower?)

Som yngre, ville man ju inte direkt skylta i badhuset. Men med åren lärde man sig att man hade en rätt okej storlek.

Jag är nöjd, och småskrattar lite om någon skulle kasta en blick på den i slakt tillstånd. Jag vet vad den kan. 

• Anonym
    Anonym (Grower?) skrev 2012-08-26 21:22:49 följande:
    Som yngre, ville man ju inte direkt skylta i badhuset. Men med åren lärde man sig att man hade en rätt okej storlek.

Jag är nöjd, och småskrattar lite om någon skulle kasta en blick på den i slakt tillstånd. Jag vet vad den kan. 

spelar ju ingen roll hur den är som slak.. Min sambos är också ganska liten skak o växer ordentligt.

Jag älskar den verkligen. Tycker att den är mysig som skak o jätte härlig som hård :-P storleken har nog inte så stor betydelse så länge den inte är överdrivet liten. Och man inte så mycket som tjej kanske man kan fundera på att göra knipövningar.. Det hjälper garanterat för båda
  • legevakt12

Som sagt vissa växer mycket vid stånd, de har i regel liten snopp i slakt tillstånd, dessa growers blir stora  hårda. Andra har stor i slakt tillstånd men väcker bara några cm vid stånd, de har oftast svårt hålla den hård. Vad jag hört från tjejer.

Själv har jag normalt ca 5-6cm slak, den kan nog vara 4cm i kallt bad tex.
    Men mätt som mest 21cm pressat mot blygdbenet, men vanligast ca 19 vid stånd, men 4 till 20 det är ju en 5 dubbling !
    För mig är det bara naturligt, har istället komplex för att den är liten i duschen.
    Även om jag vet jag förmodligen är större en de flesta då jag blir hård. Men det vet de andra i duscha inte om, de ser bara den lilla.

Frugan nöjd och vi har bra sexliv, är defenitivt hellre en grower än shower.

• Digestive

På svenska så borde det helt klart kallas för ninjakuk och brottarballe istället.

• Anonym (Seriöst?)

VARFÖR ÅTERUPPLIVAR MAN EN TRÅD FRÅN 2012?!

• Tom Araya
    Anonym (Seriöst?) skrev 2016-10-08 06:41:19 följande:

VARFÖR ÅTERUPPLIVAR MAN EN TRÅD FRÅN 2012?!

För att man kan. Det startas såinihelvete mycket trådar här av folk som inte orkar bemöda sig med att kolla om det redan fanns en tråd i samma ämne, då tycker jag återanvändning är bättre.
  • Anonym (Seriöst?)
    Tom Araya skrev 2016-10-08 07:22:01 följande:

För att man kan. Det startas såinihelvete mycket trådar här av folk som inte orkar bemöda sig med att kolla om det redan fanns en tråd i samma ämne, då tycker jag återanvändning är bättre.

Visserligen, men den här tråden? Vad ska vi tillföra TS så här 4 år senare? Det är skillnad på tråd och tråd...
  • Anonym (Von Münchhausen)

Min kuk är 5 cm i slakt tillstånd, men 43,5 cm när jag blir jätte jätte jättekåt. Är jag nara lagom kåt så blir den bara 19,6 cm. Mina biceps blir också större när jag tränar.

• Anonym (JJ)

Tror min ligger på kanske 5-8 slak beroende på temperaturen, runt 14 med stånd. Inge jättestor skillnad med andra ord.

• Tom Araya
    Anonym (Seriöst?) skrev 2016-10-08 08:37:56 följande:
    Visserligen, men den här tråden? Vad ska vi tillföra TS så här 4 år senare? Det är skillnad på tråd och tråd...
    Det är just det som är problemet här på FL, att trådar ses som enbart för TS's frågor och inte som allmänt diskussionsämne för alla.

Jag är med i ett annat diskussionsforum som fungerar precis tvärt om, det är förbjudet att starta en ny tråd om frågan eller diskussionen kan föras i redan befintlig. Det är en enorm fördel när man söker information i trådarna.
  • Anonym (jamenprecis)

Min är 10 cm slak och 15 cm styv. Grejen är att jag har ett ganska stort ollon, så när den slak utgör ollonet typ halva kuken, vilket får den att se väldigt liten ut.

• Anonym (?)
    Anonym (Fröken) skrev 2016-10-25 22:57:02 följande:

Min man har väl normal i båda tillstånden , ville mäta för o få veta! 12 cm omkrets och 14 lång i slakt ! 16,5cm i omkrets och 20cm när den blir hård, fascinerande:)

Normal? :O
  • Anonym (?)
    Anonym (Fröken) skrev 2016-10-25 23:11:05 följande:
    Ja!! Eller tycker du annorlunda?
    Jag skulle kalla det där stort :P
Svar på tråden liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård