Anonym (umg förälder) skrev 2012-09-17 07:55:55 följande:
Ja barnet är sjukt var annan/var tredje vecka..just dom dagar jag har umgänge med barnet.
Mamman kommer aldrig ta med barnet till läkaren, ni förstår att den här mamman tror att hon sitter på den högsta pedistalen!och jag skulle aldrig få ta barnet till läkaren för då heter det att jag misstror mamman.
Du skulle aldrig få ta barnet till läkaren, hur kan hon hindra dig?
Anonym (umg förälder) skrev 2012-09-17 08:21:48 följande:
Nej mamman går inte till öf med barnet, hon är bara hemma med djuren. Har även funderat om barnet kan vara allergisk men där får jag inte heller påverka ett läkarbesök. Jag blir stoppad och misstror tydligen mamman, tänker inte på barnets bästa osv. Klart jag vill att mitt barn ska må bra, förstår inte varför det vänds emot mig till något negativt.
Hur kan du inte påverka ett läkarbesök. Hur blir du stoppad?
Anonym (umg förälder) skrev 2012-09-17 08:27:02 följande:
Nej hon förlorade sin stämning om ensam vårdnad, vi har haft gemensam från det att barnet föddes..
Kp har gjort sin uppfattning och det är att lyssna på mamman, även fast jag har visat kp papper från tingsrätten där mamman till och med ljuger om vad kp sagt. Något som inte ens ifrågesätts!
Vad var skälet till att hon blev boförälder och du umgängesförälder?
Anonym (umg förälder) skrev 2012-09-17 09:06:16 följande:
Jag har begärt ett möte men det går dom inte med på, de tycker jag ska sluta med det jag håller på med och vara glad att jag får träffa mitt barn överhuvudtaget!
Det var FR som såg till att jag inte träffade mitt barn på 4 månader, för att mamman ville det! precis i början av separationen!!
Hur gick det till när du begärde ett möte och vad svarade familjerätten?
Exakt HUR såg de till att du inte träffade ditt barn? Varför ville mamman detta så starkt? Hade du besöksförbud?
Dessa inlägg från TS gör att jag blir skeptisk.