Inlägg från: Caroliin |Visa alla inlägg
  • Caroliin

~* Juni Bebisar 2013 *~

usch jag har börjat må illa igen, värst är när jag åker bil. usch!

har sug efter sötsaker idag också. så nu är mannen iväg och handlar, men det lär inte bli något i helgen för min del för här ska jag inte gå upp en massa.
    Har lyckats gå ner 22kg sen minstingen (född maj 11) tills nu och har fortfarande ca 10kg kvar och ska max gå upp 7 kg, ska kämpa & kämpa.

..
  • Caroliin

Går in i v.9 på onsdag, vart tar tiden vägen? :) längtar till 7/11 då är det inskrivning och glukosbelastning. Längtar dock inte till glukosbelastningen Örk!

• Caroliin

Är det verkligen normalt att ha riktigt ont i magen som strålar bak i ryggen. Har haft det så i två-tre dagar nu. Kan inte komma ihåg att det va så de andra gångerna. Speciellt inte i v.9 och det gör så ont att jag får ta värktabletter och kan knappt röra mig.

• Caroliin

gouda ost (just en speciell från Lidl) är det ända jag tänker på nuförtiden haha. Skönt för de andra gångerna har det bara varit godis och chocklad!

• Caroliin

Alexandraviberg : kul att du va så ung, jag va själv 18(fyllde 19 det året) när jag fick min första son ð???

• Caroliin

Jag har jätte ont i magen som strålar bak i ryggen än. Även en mini blödning. Ska in på Gyn imorgon 8.45 någon som vet vad det gör där?

• Caroliin

Annafredrika : tack för du tog dig tid att berätta :) känns bättre när man vet :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~