~* Juni Bebisar 2013 *~
Väntar du tvillingar acantha?
Väntar du tvillingar acantha?
Va kul, grattis till tvillingar :)
Har inhandlat två mamma leggings och ett par mamma byxor, är super svullen. Både min mamma och man är lite chockade så svullen jag är. Är smal om magen på morgonen men så fort illamåendet sätter igång blir magen jätte svullen. Ser ut att vara i 6-7 månaden då haha.
Mina föräldrar, syskon, min mormor, mannens föräldrar och våra barn vet. Ja 1,5åringeb förstår ju inte men 3,5 åringen förstår han är jätte glad och rädd om min mage :)
Valborgs : jag va på gekås igår, inte mycket mammakläder hade de. Ett par leggings, två par byxor och en kofta och en del tröjor är vad det har av mammakläder blev lite besviken så köpte bara ett par byxor (svarta) de andra va beige och två par leggings (likadana) svarta de också.
Ja det har dem massor av, långa linnen också :)
Åh vad roligt ni pratar namn :) killnamn är svårt tycker jag haha. Mina pojkar heter Theo och Millijohn (:
Pojknamn jag gillar ; Marwin, Mion, Elian
Tjejnamn jag gillar ; Mi, Tinja, Isabella.
Men detta är bara några av de :)
Jag blev sugen på ostbricka med kex så det ska jag och mannen mysa med ikväll och vindruvor. Vi är båda lediga imorgon så varför inte :)
Mannen och stora sonen är iväg och handlar det nu (:
Nästa vecka på onsdag är det inskrivning. Va i v. 11 från början men nu efter vul blir det v9+3 någon som vet ifall bm räknar från min mens eller vul?