~* Juni Bebisar 2013 *~
Mm. :/ Men sammandragningar ska inte göra ont, obehagligt är det.. Får se hur det är idag med sammandragningarna, får ringa min bm annars för ont vet jag att det inte ska göra.
Mm. :/ Men sammandragningar ska inte göra ont, obehagligt är det.. Får se hur det är idag med sammandragningarna, får ringa min bm annars för ont vet jag att det inte ska göra.
V.15 idag :)
Alexandra det med ul är nog olika. Jag gick in i v.15 idag. Har ul 3/1 är då i v.17+4 enligt vul men v.19+0 enligt mens så tror bm räknar efter mens.
Vi ska också ta reda på könet :) gjorde det inte med första men gjorde det med andra så vi har provat båda två (:
Zora: jag är också en magsovare men får ont i magen om jag ligger på mage. Har min amningskudde sen andra barnen när jag sover, mycket skönare :)
Kluckis : jag gjorde det tidigt för att min pappa har diabetes
Det är inte överallt man har glukosbelastning.. vissa län gr man det andra inte :)
2 veckor och 3 dagar kvar till rul, den 3 januari! låt tiden gå snabbt :)
Mirimee.blogg.se är min blogg :)
Här jag bor har dem ändrat detta med rul. Man får en tid redan på inskrivningen detta är dock helt nytt och innan har man fått tid hem Max 2 veckor innan rul. Så kan det vara i vissa landsting ännu ju :p