Inlägg från: Caroliin |Visa alla inlägg
  • Caroliin

~* Juni Bebisar 2013 *~

Nu vill jag ha onsdag för då är det inskrivning, Dock glukosbelastning och det hade jag gärna sluppit. BLÄ!!
    Ska se om man kan få bm att lyssna på hjärtat ;)

• Caroliin

Har nu varit på inskrivning :) allt såg bra ut även glukosbelastningen fast den va vidrig!
    Har fått tid till rul 3/1 kl.12.15 är det dax för ultraljud.. Hade hoppats på innan jul men får nöja mig med tre dagar efter nyår :))

• Caroliin

Åh va roligt att ni pratar om barnvagnar. Har haft en del. Brio kombi, emmaljunga city jet, bozz sittvagn, brio sing :) nu har vi haft sulky till 1,5åringen över sommaren då vi sålde vår brio sing. Så nu år frågan vad det blir för barn vagn :)

• Caroliin

Alexandra : citodon kan man ta, tog det när jag vänta min minsta. Fick det utskrivet av läkaren

• Caroliin

Asså jag känner redan små fladder rörelser i magen :) har gjort minst 3 gånger idag. Så mysigt. Kände sparkar i v.20 med första barnet, v.15 med andra barnet men kände fladder i v.13 nu redan i v.12 :)

• Caroliin

Asså jag har redan sammandragningar, är inte det lite väl tidigt ? Är i v. 13+5..

Magen blir verkligen stenhård och ibland hinner inte sammandragningen släppa innan nästa kommer. Det är riktigt obehagligt och vissa gör ont så jag får dra upp benen. Är det bra?

Hade inte sammandragningar fråns v.25 med andra barnen.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~