Inlägg från: Caroliin |Visa alla inlägg
  • Caroliin

~* Juni Bebisar 2013 *~

Oreos: hej mitt namn är ... Jag skulle vilja skriva in mig hos barnmorskan är en bra början? :)

• Caroliin
    Valborgs skrev 2012-10-22 18:13:37 följande:
    Jag ringde dagen efter jag plussat, men mest för att jag hade frågor om bad i bubbelpool och fick tid för hälsosamtal och inskrivning samtidigt då.

Imorgon är det dags för VUL, är nervös :( tänk om man inte får se ett hjärta slå..
    ska också på VUL imorgon. vilken vecka är du i?
    ..
  • Caroliin

V.8+6 om man räknar från mensen men är väl bara v.7+4 ungefär för man blev ju inte gravid vid mensen :)

• Caroliin

Nu har jag varit på vul. Allt såg jätte bra ut, en bebis med tickande hjärta :). Blev flyttad 10 dagar precis som men de andra två barnen :) så är i v.7+2 enligt vul istället för v.8+5 så nytt BF är 9 juni (:

• Caroliin

Mådde ganska bra med första sonen men med andra sonen måde jag helt annorlunda, spydde konstant till v.23 sen började huvudvärk och måde jätte kasst från v.26 tills han föddes. In och ut på sjukhus massa extra kontroller och tillsist fick jag havandeskapsförgiftning . Fick havandeskapsförgiftning med båda barnen.
    Trodde helt säkert andra barnet va en flicka för jag måde så annorlunda och konstigt men nej en pojke :)

Denna gång mår jag inte heller bra så vi får väl se på rul

• Caroliin

Okej. Aa har själv fått höra en massa med mina två pojkar. + 10dagar sen blev jag igångsatt med första, +11 dagar sen blev jag igångsatt med andra så är ganska inställd på att gå över många dagar denna gången med ;)

• Caroliin

Ung mamma 91 : kul med lite yngre mammor (: va själv 18år (fyllde 19år två månader efter) när jag fick min första, nyfyllda 21år när jag fick min andra och kommer vara nyfyllda 23år när jag får min tredje :)
    barnmorskan på vul igår va väldigt imponerad av att jag kommer vara tre barnsmamma vid 23år, gift och samma pappa till alla barn. Haha skrattade lite åt det faktiskt men men :) hon va antagligen inte van vid det ;)

• Caroliin

Alexandra : gillar heller inte att bli kallad ung mamma. Något jag aldrig skulle kalla mig själv, andra möjligtvis har gjort det. nej jag är bara mamma hehe men nu när jag är 22år är man väl ingen längre? Haha

Vad anser ni som använder uttrycket ung mamma ? Vilken ålder slutar man vara en såkallad ung mamma? :)

• Caroliin

Något som har tips om illamåendet? Har provat postafen som inte hjälper. Jag illamåendet i halsen konstant ..

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~