Inlägg från: Caroliin |Visa alla inlägg
  • Caroliin

~* Juni Bebisar 2013 *~

sarabengtsson skrev 2012-12-27 09:38:17 följande:
    Alexandra- Malte tog ca 5 år innan han kom. Det var sådana köer på den tiden. Vid 4 utplocket fick de ut 21 ägg varpå 12 blev befruktade. Vi startade på nytt i januari 2012 och kroppen ballade ur totalt! Hade menscykler på 50-60 dagar. Misslyckades vid årens försök men lyckades på östens Malte och pyret är alltså befruktade på samma dag men insatta med ca 5 års mellanrum. Caroline- längtar av bara den här oxå, tänk att det bara är en vecka kvar! Var ska du göra ditt?
    Jag bor i skåne så här blir det rul på helsingborgssjukhus :)
    T - 090207. M - 110506. BF - 130609.
  • Caroliin

Har rul 3/1 och vi vill veta kön. Visste inte med första sonen och med andra sonen visste vi så vi har prövat båda :)
    Hoppas nu man kan se. Men kommer ändå göra 3D i feb/mars :)

• Caroliin

V.18 idag :) för dig med Alexandra väl? Du är väl beräknad samma dag som mig? :) 3 dagar kvar till RUL!! Åh nervöst

• Caroliin

Ja jag fick rul i v.17+3 enligt vul, men enligt mens är jag i v.19+2 så kanske hon inte räknar riktigt efter vul :)

• Caroliin

Åh vilket fusk kickilina :) men va kul med en liten gosse :) har själv två pojkar (:

• Caroliin

Alicantina : jag har bruna ögon och min man blå vi har fått ett barn med bruna ögon och ett med blåa :) ganska häftigt :)

• Caroliin

Min mamma, syskon, mostrar, mormor osv har bruna och halva mannens släkt har bruna andra blåa så det är ju inte så stor chans att vi skulle få blåa men det fick vi :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~